eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja? › Re: mBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja?
  • Data: 2020-12-12 10:40:38
    Temat: Re: mBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja?
    Od: Cezary <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 11.12.2020 o 16:15, witrak() pisze:

    >> Nie ma loginu do konta, a ma upoważnienie do niego, równie dobrze mogła
    >> żona się zalogować i aktywować jego kartę - dla mnie wsio rawno -a bank
    >> powinien to przewidzieć.
    >
    > Nie. Akurat to jest absolutnie typowe - kartę aktywować może tylko posiadacz.
    Kiedyś np. w Citi było inaczej, ale obecnie nie znam banku, w którym kartę dodatkową
    mógłby aktywować właściciel karty głównej.
    > Więc popełnił bardzo poważny błąd (i ona też, godząc się na to). A co do tego, że
    nie ma dostępu internetowego do konta, do którego ma upoważnienie - to jest
    naturalne. Mógłby przecież dokonywać operacji w banku "przy okienku". Pełnomocnictwo
    nie implikuje automatycznego uzyskania takich samych możliwości, jak ma właściciel.
    (Inna sprawa, że banki nie zawsze o tym informują - jak przekonałem się będąc
    zmuszony chodzić drugi raz aby uzyskać dostęp elektroniczny do trzech kont w Mille.)
    >

    To jest właśnie to "Inna sprawa, że banki nie zawsze o tym informują" -
    skąd zwykły użytkownik ma o tym wiedzieć

    >> Jak pisałem, w oddziale otrzymał pierwszy login, czyli bank wcześniej
    >> nie uznał przesłanie mu nowego loginu za potrzebne, wystarczyło mu
    >> przesłać kartę i klient niech sobie radzi. Więc radził sobie jak mógł.
    >
    > Kartę mógł aktywować telefonicznie. Niekoniecznie musiał się podszywać pod inną
    osobę (zresztą jak wspomniałem wcześniej wcale mu dostęp internetowy do konta nie
    musiał być potrzebny).
    > Wiec cała historia do narzekania się nadaje, ale realne podstawy do niego nie
    istnieją.
    >
    > witrak()
    >

    Dokładnie - gdyby była jakakolwiek informacja przesłana z kartą, pewnie
    taki problem by nie wystąpił.

    Ponieważ realnych podstaw nie ma, to wracam do początku historii -
    czyli zakładania konta internetowego tam, gdzie do najbliższego oddziału
    jest 60km, a w przypadku NestBanku grozi wyprawa do kolejnego - 150km.
    I cały komfort posiadania nowoczesnego konta szlag trafia.
    --
    Pozdrawiam
    CezaryT

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1