eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja? › Re: mBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja?
    Subject: Re: mBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Cezary <c...@p...fm>
    Date: Wed, 9 Dec 2020 09:47:53 +0100

    W dniu 08.12.2020 o 18:30, witrak() pisze:

    > NestBank - wszystko podstawowe bezpłatne dla pierwszego konta (karta też tylko
    pierwsza).

    > Fajne jest to, że można do zlecenia stałego ustawić adres mailowy do powiadomień i
    bank od siebie to wysyła.

    > A w ogóle to ostatnio poprawił się znacznie interfejs.
    > Przeniosłem się tam (od dzisiaj ;-) z konieczności, bo VW wprowadził opłaty) i w
    sumie to (nowy/aktualny NEST) jest znacznie lepszy od (nowego od jakiegoś czasu) VW.
    > Poza tym prywatne i firmowe ma się na dwóch kartach obok siebie.
    >
    > Jedyna czego żałuję, to eksport historii w xmlu, bo tego jak dotąd z łatwych w
    parsowaniu (oprócz csv, który nie jest ustandardyzowanym standardem :-) ) był tylko
    format "binarny" ;-) ale od dzisiaj już nie ma.

    > witrak()

    Prawie bym sie zdecydował, ale wczorajsze problemy przedstawione przez
    kolegę mnie zastanowiły:

    Jego żona ma konto dość długo w NestBanku. On nie ma żadnego (!),
    pracuje w niemcach, kasę bierze do ręki i jest zadowolony. Ale przyszła
    potrzeba otrzymania przelewu na konto, w komputerach słabo obeznany,
    więc żona upoważnił go do swojego konta PLN i ząłożyła konto EURO. Cała
    akcja została przeprowadzona z niemiec. Przelew doszedł, wiec zadowolony.
    Przyjechali do Polski, a w domu czeka karta płatnicza na jego! imie i
    nazwisko. Tutaj dokładnie nie wiem co zrobił, ale próbował ją aktywować,
    logując sie na konto żony z danymi swojej karty. Konto zostało
    zablokowane. Telefony na infolinie nie pomagały, jeżeli pani na infolini
    usłyszała, że w pokoju jest druga osoba i coś podpowiada, natychmiast
    kazała się właścicielce rozłączyć i zadzwonić jak będzie sama. (Nawet
    nie wiedziałem, że są takie obostrzenia.) W końcu udało sie dowiedzieć,
    że nastąpiło "poważne naruszenie systemu zabezpieczeń " i należy się
    udac osobiście do oddziału. Ponieważ u niego już nie ma oddziału, w
    którym żona zakładała konto, pojechali do stolicy swojego województwa.
    Tam po godzinie stwierdzono, że oni nie dadzą rady i skierowano ich do
    oddziału we Wrocławiu (sic). tam półtorej godziny czekania w
    pięciosobowej kolejce, bo oczywiście obsługa po jednej osobie. W trakcie
    wyjaśnień podobno padła propozycja wyjazdu do Warszawy -to przemilczę. W
    końcu żona dostałą nowy login, on dostał pierwszy! login i mogą korzystać.

    Ja bym zalożył nowe konto w innym banku, bo nie mam aż tyle czasu na
    nieplanowane podróże, ale chyba w razie zmiany konta, poszukam banku z
    oddziałem w moim mieście.

    CezaryT