    From: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - automatyczna splata KK (quiz)
    Date: Thu, 29 Jan 2004 10:43:23 +0100

    Użytkownik "Dave " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:bvai1h$4db$1@inews.gazeta.pl...

    > wiem ze robi c) ale wg mnie powinien zrobic a) dlatego ze moge splacic
    karte
    > przelewem z innego konta a nie chce nadplacac 5%

    Nie zgodzę się. Jeśli brak jest środków, to ciężko, żeby komputer domyślał
    się, że idzie do niego jakiś przelew, tym bardziej, że w większości
    przypadków nie idzie (bo jakby użytkownik planował wysłać przelew, to nie
    ustawiałby autmagicznej spłaty). A i jeszce jedno - skoro do chwili
    automatycznej spłaty nie wpłynął przelew, to i tak już nie zdąży wpłynąć
    przed upływem terminu. Tak więc spłata w ogóle by nie następowała i
    naliczana byłaby kara - a to wszystko mimo posiadania na koncie środków na
    spłatę minimalną. Nie, takie rozwiązanie byłoby kompletnie bez sensu.

    Pozdrawiam,
    Washko