  • Data: 2004-01-29 11:51:45
    Temat: Re: mBank - automatyczna splata KK (quiz)
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dave " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:bvao3u$187$1@inews.gazeta.pl...

    > nie zgodze sie. Ja ustawilbym automatyczna splate 100% defaultowo po to by
    > najpierw probowac splacac z konta. Ale moga zdarzyc sie przypadki ze forsa
    > bedzie na koncie w innym banku a nie w mbanku (a chyba teraz coraz
    czesciej
    > tak bedzie po wprowadzeniu oplat...) i wtedy nie ma sensu splacac z konta
    > mbanku skoro mozna bezposrednio splacac z innego banku.

    Tak jak pisałem - jeśli przelew nie wpłynął do momentu automatycznego
    pobrania kasy, to już nie wpłynie przed upływem terminu płatności, więc to
    co piszesz jest bez sensu.

    > splata nastepowalaby bezposrednio na rachunek karty a nie na ekonto - czy
    tez
    > moze w mbanku nie ma osobnego rachunku karty (?) w co nie wierze bo kk
    mozna
    > wszak miec bez posiadania ekonta.

    Jest osobny rachunek karty i _trzeba_ posiadać ekonto (tak samo jak w
    Multibanku multikonto), żeby dostać KK.

    Pozdrawiam,
    Washko