  • Data: 2004-01-29 14:46:19
    Temat: Re: mBank - automatyczna splata KK (quiz)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wczesniej

    > No coś Ty? Jak zadłużenia nie będzie, to spłata nie nastąpi.

    Zadłużenie na karcie będzie, bo karta nie ma odrębnego rachunku, czyli to że
    przyszedł przelew na ekonto (bo to jest rachunek karty) nie ma zablokuje
    wykonania automatycznej spłaty. Jeżeli zaś przelew z innego konta wpłynie i
    dodatkowo przed ściągnięciem zadłużenia automatem (co ma miejsce ok.20)
    spłacisz kartę "ręcznie", to oczywiście automat nie zadziała (karta została
    spłacona).

    > Jestes pewna? Jest inaczej niż w Multi?

    Nie wiem jak jest w Multi ;-)) W mbanku rachunkiem karty jest ekonto i to
    jest dla mnie koronny argument, że opłaty za ekonto nie zostaną wprowadzone,
    bo musieliby stworzyć dla kart odrębne rachunki ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn