  • Data: 2004-01-29 15:41:40
    Temat: Re: mBank - automatyczna splata KK (quiz)
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > chcialbym ostrzec uzytkownikow KK przed tym co mnie spotkalo... w
    > dniu splaty automatycznej na eKoncie mialem zbyt malo srodkow - ok. 90%
    > potrzebnej kwoty (calosci zadluzenia na KK).
    > Pytanie: jak powinien zachowac sie system? (Quiz:)
    > a) nic nie splacic (splata 0%)
    > b) wyczyscic eKonto (splacic 90% zadluzenia)
    > c) splacic kwote minimalna (5%?)
    > d) splacic inna wartosc

    Ten quiz jest mało interesujący, bo przwidłowa odpowiedź jest oczywista...
    mam lepszy:
    Założenia:
    - automatyczna spłata ustawiona na 100%
    - środki na koncie kilkakrotnie przewyższają wartość spłaty
    - dodatkowo konto ma aktywną linię kredytową
    (wielokrotnie wyższą od kwoty do spłaty)

    Pytanie: jak zachował sie system?
    a) nic nie splacił (splata 0%)
    b) splacił 100% zadluzenia
    c) splacił kwote minimalna (5%?)
    d) splacił inna wartość

    Możesz strzelać, w razie trafienia wyniku
    będzie drugi etap quizu :)