  • 1. Data: 2002-03-02 17:40:58
    Temat: mBank-a jak wypłacić?
    Od: "B.Andersson" <t...@m...pl>

    A jak wypłacić swoją krwawicę?Czy tylko za pomocą karty?
    A jakby się chciało całość od razu?
    Pozdrawiam
    And

  • 2. Data: 2002-03-02 17:54:19
    Temat: Re: mBank-a jak wypłacić?
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > A jak wypłacić swoją krwawicę?Czy tylko za pomocą karty?
    > A jakby się chciało całość od razu?
    > Pozdrawiam
    > And
    >
    > Witam. Na ten temat to już było kilka razy.
    Otórz jest tylko jedna możliwość-przelać z ekonta na własne lub zaprzyjaźnione
    konto w marmurku. Pozdrawiam. Zzenio

  • 3. Data: 2002-03-02 18:58:53
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    z...@p...onet.pl wrote:

    > Otórz jest tylko jedna możliwość-przelać z ekonta na własne lub zaprzyjaźnione
    > konto w marmurku. Pozdrawiam. Zzenio

    zapowiadali i mam nadzieje ze tak bedzie, za jak juz zrobia platna karte
    do eMaxa to bedzie ona bez limitu na 1000 PLN.
    wiec niedlugo moze problem zniknie....

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2002-03-02 19:41:46
    Od: nieInteligont <p...@b...ru>

    > Otórz jest tylko jedna możliwość-przelać z ekonta na
    własne lub zaprzyjaźnione
    > konto w marmurku. Pozdrawiam. Zzenio

    BZDURA!!!!!!!!!!! Robisz przelew na konto poczty i listonosz przynosi
    pieniadze do domu albo odbierasz na poczcie. Tak jak rente albo emeryture.

  • 5. Data: 2002-03-02 21:38:06
    Od: "Rysiek" <r...@h...pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <W...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a5r7dd$4qh$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > zapowiadali i mam nadzieje ze tak bedzie, za jak juz zrobia platna karte
    > do eMaxa to bedzie ona bez limitu na 1000 PLN.
> [...]

    Witam,
    pewno np. 15k PLN z bankomatu bedziesz ciagnal ?

    pozdrawiam

    Rysiek

  • 6. Data: 2002-03-03 08:06:18
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 2 Mar 2002 19:41:46 GMT,
    osoba podpisana: nieInteligont <p...@b...ru>
    napisała:
    [...]
    > BZDURA!!!!!!!!!!! Robisz przelew na konto poczty i listonosz przynosi
    > pieniadze do domu albo odbierasz na poczcie. Tak jak rente albo emeryture.

    Możesz jaśniej ?

    KJ

    --
    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping

  • 7. Data: 2002-03-03 13:39:25
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > pewno np. 15k PLN z bankomatu bedziesz ciagnal ?

    a czemuzby nie? (zwlaszcza ze nie ma/nie bedzie innego sposobu zeby NATYCHAMIST
    miec wieksza gotwoke z mBanku)
    choc pewnie za jednym zamachem sie nie da, bo sa jakies ograniczenia na ilosc
    banknotow, ale za paroma podejscimai - nie widze przeszkod (poza taka, ze nie
    wiem po co byloby mi az tyle gotowki).

    pozdrawiam

    romekk

  • 8. Data: 2002-03-03 19:45:55
    Od: Faraon <faraon@SPAM_PROTECTION.bocznica.org>

    Kamil Jonca napisał(a):

    > Możesz jaśniej ?

    Moze mu chodzilo o konto w Banku Pocztowym?

    --
    Faraon Nieprzyjazny
    Nieprzyjazny? A morde taka masz pocieszna...