  • 1. Data: 2005-01-26 08:43:43
    Temat: mBank -> VWBdirect
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Jak dlugo idzie przelew? Wczoraj ok.16 zrobilem i jeszcze nie mam kasy na
    VW.

    Adam

  • 2. Data: 2005-01-26 09:04:37
    Temat: Re: mBank -> VWBdirect
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adam <f...@f...onet.pl> wrote:
    > Jak dlugo idzie przelew? Wczoraj ok.16 zrobilem i jeszcze nie mam
    > kasy na VW.

    Bo sie robi przelewy wczesniej. Wyszedl sesja poranna dzisiaj i bedziesz
    mial go dzisiaj..

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-01-26 12:14:00
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > Bo sie robi przelewy wczesniej. Wyszedl sesja poranna dzisiaj i bedziesz
    > mial go dzisiaj..
    O 13:13 zalogowalem sie i ZERO. Zrobilem aktualizuj i jest. Czy VW tak ma?

  • 4. Data: 2005-01-26 12:14:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > O 13:13 zalogowalem sie i ZERO. Zrobilem aktualizuj i jest. Czy VW
    > tak ma?

    A czytałeś w ogóle info o sesjach wychodzących i przychodzących w obu
    bankach? Bo mam wrażenie, że nie.

  • 5. Data: 2005-01-26 12:44:14
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > A czytałeś w ogóle info o sesjach wychodzących i przychodzących w obu
    > bankach? Bo mam wrażenie, że nie.
    Cos tam kiedys czytalem ale juz nie pamietam godzin realizowania przelewow.
    Wszystkie banki maja tak samo?

  • 6. Data: 2005-01-26 12:47:11
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > A czytałeś w ogóle info o sesjach wychodzących i przychodzących w obu
    > bankach? Bo mam wrażenie, że nie.

    Eeeee, a czy to jest odpowiedz na pytanie?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2005-01-26 13:06:29
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 26 Jan 2005 13:47:11 +0100, w <ct83g2$kd$1@inews.gazeta.pl>, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Eeeee, a czy to jest odpowiedz na pytanie?

    Nie, ale Glenn od dawna ma problemy z czytaniem :)

    A do poprzednika: tak, czasami aktualizacja nie chce się wykonać przy
    logowaniu, i trzeba delikatnie popchnąć nogą.

  • 8. Data: 2005-01-26 13:06:40
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Eeeee, a czy to jest odpowiedz na pytanie?

    Tak, to jest właściwa odpowiedż, zwłaszcza w kontekscie ostatniego zwrotu
    Adama: "Cos tam kiedys czytalem ale juz nie pamietam godzin realizowania
    przelewow.
    Wszystkie banki maja tak samo? "

    Ech, te leniuszki 'forumne' ;)

  • 9. Data: 2005-01-26 13:35:01
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ct84l0$71k$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, to jest właściwa odpowiedż,

    Przeczytaj odpowiedz Radoslawa P a zrozumiesz (??) dlaczego nie masz racji

    > Ech, te leniuszki 'forumne' ;)

    Oj, to czytanie ze zrozumieniem...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2005-01-26 14:29:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Eeeee, a czy to jest odpowiedz na pytanie?

    Jest. Postuluję po prostu, aby zanim się ktoś "oburzy" PRZECZYTAŁ strony
    poświęcone problemowi o który pyta. Wiem, że to baaaardzo trudne - łatwiej
    wrzucić pytanie na pbb.