  • 11. Data: 2006-09-28 09:46:04
    Temat: Re: [mBank] Supermarker FI
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> writes:

    > Jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy nr NIP a nr buta to tak...;-)

    No właśnie w kontekście SFI to nie widzę. Jedno i drugie jest im do
    niczego nie potrzebne (ot takie ich widzimisie).
    No, ale jeśli myślisz inaczej to chętnie poznam Twoją opinię.

    --
    jimmij

  • 12. Data: 2006-09-28 10:28:32
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał w wiadomości

    > No właśnie w kontekście SFI to nie widzę. Jedno i drugie jest im do
    > niczego nie potrzebne (ot takie ich widzimisie).
    > No, ale jeśli myślisz inaczej to chętnie poznam Twoją opinię.

    Juz ci ktos powiedzial, ze bijesz piane i szukasz problemow gdzie ich nie
    ma...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2006-09-28 11:08:40
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    > Juz ci ktos powiedzial, ze bijesz piane i szukasz problemow gdzie ich nie
    > ma...

    Nie biję piany i nie szukam problemów, ale widzę że nie masz nic
    merytorycznego do powiedzenia wiec EOT.

    --
    jimmij