  • 1. Data: 2006-09-26 07:44:41
    Temat: Kredyt hipoteczny - Nordea czy DB?
    Od: BM <m...@D...LITERYput.poznan.pl>

    Cześć

    Kredyt na 260.000 zł, w CHF.

    Aktualnie rozważam dwie możliwości:

    1) DB, 25 lat, marża 0,85% + LIBOR3M
    2) Nordea, 30 lat, marża 1% + LIBOR6M

    Spread porównywalny (ok. 3%)

    W przypadku Nordei dają dodatkowo ubezpieczenie na życie.

    Czy macie jakieś doświadczenia z tymi bankami? Na co zwrócić uwagę? Czy
    oferta wg Was jest dobra? Mi wydaje się atrakcyjna, mBank i Millenium
    (które rozważałem) mocno mnie rozczarowały.

    Pozdrawiam
    BM

  • 2. Data: 2006-09-26 13:14:46
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - Nordea czy DB?
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    > Spread porównywalny (ok. 3%)

    Sprawdz dobrze spread w DB. Dla kredytów hipotecznych jest inna gorsza
    tabela.