  • 1. Data: 2002-04-05 11:51:40
    Temat: mBank - Polecenie Zapłaty
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.
    Chciałem ułatwic sobie życie i opłacac rachunki za komórkę Poleceniem Zapłaty.
    I okazuje się, że w mBanku nie można, chociaż BRE Bank jest na liście banków
    obsługujacych ten produkt. I jestem po prostu wielce zawiedziony. W poprzednim
    banku - PeKaO SA - było to mozliwe a tu nie. Szkoda.
    Pozdrawiam
    Grzesiek

  • 2. Data: 2002-04-05 12:06:39
    Temat: Re: mBank - Polecenie Zapłaty
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Chciałem ułatwic sobie życie i opłacac rachunki za komórkę Poleceniem
    Zapłaty.
    > I okazuje się, że w mBanku nie można

    Ale bedzie mozna :). Chyba juz nawet trwaja pewne przygotowania do
    udostepnienia tego produktu :)

    Maciej

  • 3. Data: 2002-04-05 12:09:19
    Od: "e-Shrek" <e...@H...SPAM.wp.pl>

    <g...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    > liście banków obsługujacych ten produkt. I jestem po prostu wielce
    > zawiedziony. W poprzednim banku - PeKaO SA - było to mozliwe a tu nie.

    Przelewaj normalnie i po klopocie. Jak dobrze poczytasz w i-BOA to mozna,
    aczkolwiek zalecaja inne metody zeby na pewno bylo wszystko OK. Ja od kilku
    miesiecy place po prostu przepewem podajac numer faktury i wszystko jest w
    porzadku. Dla pewnosci dzwonisz na hot-line na drugi dzien i sprawdzasz.

    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek

  • 4. Data: 2002-04-05 12:13:44
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "e-Shrek" <e...@H...SPAM.wp.pl> wrote in message

    > Przelewaj normalnie i po klopocie.

    Tylko wtedy nie dostanie bonusów od operatora. (Plus)

    BAH

  • 5. Data: 2002-04-05 12:33:00
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "BAH"

    > Tylko wtedy nie dostanie bonusów od operatora. (Plus)

    sorry - albo masz konto darmowe, albo normalne z PZ
    wybor nalezy do ciebie ;-))
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-04-05 12:50:56
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "BAH"

    > sorry - albo masz konto darmowe, albo normalne z PZ
    > wybor nalezy do ciebie ;-))

    sorry ale piszę o "klopocie" a nie co jest normą.

    Po co wybierać, wystarczy poczekać :-))

    PZ nie stanowi o normalności konta.
    Konto darmowe też może byc normalne.

    BAH
    PS.
    potrafię zyć bez PZ.

  • 7. Data: 2002-04-05 13:03:39
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "BAH"
    > Konto darmowe też może byc normalne.

    ale nie musi ;-))
    czy to normalne ze ciagle czegos wam w mbanku brakuje ?
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-04-05 13:42:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > PZ nie stanowi o normalności konta.
    > Konto darmowe też może byc normalne.

    Ja mam PZ w BZWBK i place za nie 1zl, ale mam punkciki i to calkiem duzo,
    chociaz moje rachunki oscyluja 90-120 zl

  • 9. Data: 2002-04-05 13:59:18
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "BAH"
    >
    > ale nie musi ;-))
    > czy to normalne ze ciagle czegos wam w mbanku brakuje ?

    Normalne.
    Tylko, ze ja nie marudzę,
    tylko szukam w innych bankach.
    (np.papierowych potwierdzeń)
    mBank nigdy nie obiecywał, ze udostępni wszystko.
    Sprawdza sie jako "wirtualna skarbonka".

    BAH
    PS.
    Najbardziej mi brakuje w mBanku kolejek :-)

  • 10. Data: 2002-04-05 14:56:07
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Michal" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > To sprobuj sie polaczyc w czasie konserwacji systemu ;-)))

    O 4:00 to wole spać :-)

    Komuny już nie ma (podobno) i nie musze czekać na otwarcie.

    W mBanku wiem kiedy jest konserwacja.
    W inteligo udawali, że tego nie robią.

    BAH