  • 1. Data: 2002-04-05 11:36:51
    Temat: Elita w Kredyt Banku
    Od: "Marcin Kamiński" <m...@p...pl>

    Witam,

    Czy ktos ma konto Elita w Kredyt Banku? Jakie wrazenia?

    Pozdrawiam,

    Marcin Kaminski

  • 2. Data: 2002-04-05 22:10:36
    Temat: Re: Elita w Kredyt Banku
    Od: <p...@o...pl>

    > Witam,
    >
    > Czy ktos ma konto Elita w Kredyt Banku? Jakie wrazenia?
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Marcin Kaminski

    Marne... A CO?? Założyłem niżej wątek o kartach Visa Platinum i Gold - nikt nie
    wie... nie zna odpowiedzi... konkretnych.
    W teorii Elita jest super!! W teorii, niestety... tylko..

  • 3. Data: 2002-04-06 08:25:25
    Od: "Marcin Kamiński" <m...@p...gazeta.pl>

    > Marne... A CO?? Założyłem niżej wątek o kartach Visa Platinum i Gold -
    nikt nie
    > wie... nie zna odpowiedzi... konkretnych.
    > W teorii Elita jest super!! W teorii, niestety... tylko..

    No wlasnie. Bo przymierzam sie do tego konta, ale jakos bez wiekszego
    przekonania. Wprawdzie ciekawy jest Private Banking w KB, ale akurat mam
    rozproszone aktywa i jak bym to pozbieral w jedno miejsce w KB, to bym
    potracil gdzie inedziej. Ciekawie natomiast wyglada Millenium Prestige -
    bylem w ich oddziale w Katowicach i powiem szczerze, ze jestem pod
    wrazeniem. Nawet TOIP jest OK.

    Pozdrawiam,

    Marcin Kaminski

  • 4. Data: 2002-04-06 17:16:50
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    > potracil gdzie inedziej. Ciekawie natomiast wyglada Millenium Prestige -
    > bylem w ich oddziale w Katowicach i powiem szczerze, ze jestem pod
    > wrazeniem. Nawet TOIP jest OK.

    mozesz podac jakies szczegoly? - nie chce mi sie isc bo mam daleko, a
    chetnie przejrzalbym ich oferte.
    www chyba nie maja? jak mozesz to podeslij mi jakies materialy

    pzdr

    matjaw

  • 5. Data: 2002-04-06 18:29:02
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    http://www.kbsa.pl

  • 6. Data: 2002-04-06 20:10:45
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    > http://www.kbsa.pl

    chodzilo mi o millennium prestige :)))

    pzdr

    matjaw

  • 7. Data: 2002-04-07 09:14:56
    Temat: Re: Elita w Kredyt Banku i Millenium
    Od: "Marcin Kamiński" <m...@p...gazeta.pl>

    Witam,

    > mozesz podac jakies szczegoly? - nie chce mi sie isc bo mam daleko, a
    > chetnie przejrzalbym ich oferte.
    > www chyba nie maja? jak mozesz to podeslij mi jakies materialy

    Min. wplywy: 6000,00 PLN, ale "mozna sie dogadac", osobisty opiekun
    rachunku, bezposrednie powiazanie z DM BIG, oferty zakupu obligacji,
    ubezpieczenia itp. Prowadzenie konta: 20,00 PLN/miesiac, wyplata gotowki w
    Euronecie 1 PLN, przelew 2 PLN itp. Oczywiscie karty.

    Pozdrawiam,

    Marcin Kaminski

  • 8. Data: 2002-04-09 20:54:43
    Od: "News" <j...@i...pl>

> [...]
    > ubezpieczenia itp. Prowadzenie konta: 20,00 PLN/miesiac, wyplata gotowki w
    > Euronecie 1 PLN, przelew 2 PLN itp. Oczywiscie karty.

    i nie zapomnij o bardzo "przyjaznym" oprocentowaniu lokat ;-))

  • 9. Data: 2002-04-15 17:40:05
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Sat, 6 Apr 2002 10:25:25 +0200 "Marcin Kami?ski"
    <m...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Ciekawie natomiast wyglada Millenium Prestige -

    Testowalem ich infolinie. Nie zdala testu. Dzwonilem w poniedzialek
    01.04 o godzinie 03:20 AM. Przez 15 minut nikt nie odebral ;-)

    Szymon