  • 11. Data: 2004-01-23 23:10:03
    Temat: Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
    Od: "Przemek" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:56d1.00000905.40119f8e@newsgate.onet.pl...
> [...]
    [...ciach...!]

    Ale to musiało nastąpić !!!! To była kwestia czasu.
    mBank nie jest instytucją charytatywną. Nie powstał po to, żeby "robić
    ludziom dobrze". Może gdyby marża odsetkowa była około 5%,ale nie przy 2%.
    mBank i tak jest (chyba pozostanie) jednym z najtańszych banków w Polsce.
    Nie straci za dużo klientów bo prowadzenie jest za darmo, nawet gdy
    zostawimy na saldzie grosze, a na pewno zmniejszy koszty związane z KIRem i
    zarobi na prowizjach.
    Nie ma się co łudzić, pozostałe banki też powoli wprowadzą opłaty za
    internet (trzeba wykorzystać sytuację i przelewy wykonywać z tych banków).

    Pozdrowienia
    Przemek B

  • 12. Data: 2004-01-23 23:18:06
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "david" napisał w wiadomości:

    | żałować czego ?? jak będą niezadowoleni z usług to po prostu zamkną konta,
    | nie sądzę by tak się stało bo mBank nadal pozostanie najatrakcyjniejszym
    | bankiem w szerokim tego słowa znaczeniu

    Czy na pewno?
    Nie wiemy jak zachowa się VWBd, ale póki co to będzie chyba
    najatrakcyjniejszy bank.
    Przypominam, że już od dawna ma znacznie wyższe oprocentowanie niż mBank na
    eMAXie, opłat nie bierze, wyciągi wysyła, infolinię ma darmową, kartę z
    ubezpieczeniem OC itp. itd.
    Jedyna wada to ten lekko offlinowy system.

    mBanku będę żałować, byłem z nim prawie od początku i go polubiłem.
    Zawiodłem się. Polecałem znajomym, tłumaczyłem filozofię, zapewniałem, że
    ten bank jest lepszy, jak było trzeba to broniłem.
    Ufałem, że takiego numeru mBankowcy nie wywiną.
    Skoro zawiedli jeden raz, nie mam gwarancji, że za miesiąc nie wprowadzą
    kolejnych opłat, dlatego póki co wyniosę się do VWBd (zabierając ze sobą
    oczywiście tych, którym poleciłem mBank, też z dwadzieścia osób się
    uzbiera).

    Pozdr.,

  • 13. Data: 2004-01-23 23:21:32
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 23 Jan 2004 23:44:24 +0100, sinc@interia napisal/a:
    ad to info ??

> [...]
    bez przesady. nawet jesli to prawda to 0,50 za przelew to i tak bardzo
    malo. w zasadzie nie dziwne w sumie nie wierzyłem że zawsze bedzie tak
    całkiem darmo wszystko.
    Za to tańśze beda wyplaty z bankomatów.

    KrzysiekL

  • 14. Data: 2004-01-23 23:22:07
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ale to musiało nastąpić !!!! To była kwestia czasu.
    > mBank nie jest instytucją charytatywną. Nie powstał po to, żeby "robić
    > ludziom dobrze". Może gdyby marża odsetkowa była około 5%,ale nie przy 2%.

    spodziewale sie oplat ale za prowadzenie rachunku lub np. za dodatkowa siec
    bankomatow lub przywileje , dodatkowe uslugi lub za ilosc transakcji karta
    mniej oplat itp..... ale w takim wypadku przy moich przynajmniej 20-30
    przelewach w miesiacu to jest juz 15pln/m-c to strasznie drogo...
    no to mBank zostanie moim dodatkowym kontem... o ile sie to sprawdz...
    mo moim zdaniem taka oplata to strzal w stope..

    pozdro
    SirmarK

  • 15. Data: 2004-01-23 23:24:51
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2004 00:00:39 +0100, ila napisal/a:

    > Oczywiscie to co zyskacie przed zniwami to wasze i nikt tego nie odbierze.
    a część przed żniwami ucieknie i będzie ich na dobre.
    i tak mbank będzie według mnie zawsze tańszy od innych.

    KrzysiekL

  • 16. Data: 2004-01-23 23:25:49
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 23 Jan 2004 23:26:23 +0100, zd9WYTNIJT napisal/a:

    > Ha, jeśli to prawda i to wprowadzi - zarobi mniej. Przynajmniej w moim
    > przypadku :P
    rozumiem że planujesz ucieczkę? gdzie?:)

    KL

  • 17. Data: 2004-01-23 23:28:53
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "Życzliwy " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > A czy to ważne? Najważniejsze, że jest to prawda. Niestety.
    > Szkoda mi mBanku. Chyba wiele osób ufało, że ten bank będzie inny.
    > Już mi się nie chce pić kawy z mKubka.

    Rentownosc trzeba miec, bank nie bedzie bez konca dokladal do interesu hehe.

  • 18. Data: 2004-01-23 23:31:09
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "Życzliwy " <b...@g...pl> wrote in message
    > Informuję, że mBank wprowadza w dniu 15.02.2004 opłaty za przelewy
    > zewnętrzne. Każdy przelew bedzie kosztował 0,50 zł.

    To bedzie mial oplaty jak Millekonto Premium heh.

  • 19. Data: 2004-01-23 23:36:16
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    | Za to tańśze beda wyplaty z bankomatów.

    To zależy, bo dla mnie będą droższe (te z obcych bankomatów).
    Ja większość operacji przeprowadzam bezgotówkowo, gotówkę noszę po to żeby
    kupić zapałki albo gazetę w kiosku.
    Opłata za wypłatę z obcego bankomatu kwoty, która zaspokaja moje potrzeby
    wzrośnie znacznie.

    Pozdr.,

  • 20. Data: 2004-01-23 23:36:46
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > bez przesady. nawet jesli to prawda to 0,50 za przelew to i tak bardzo
    > malo. w zasadzie nie dziwne w sumie nie wierzyłem że zawsze bedzie tak

    Mniejsza o kwotę, to będzie koniec pewnej filozofii, legendy,
    przelew jest jedną z najbardziej podstawowych usług banku.