  • 21. Data: 2004-01-23 23:44:04
    Temat: Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
    Od: "david" <W...@o...pl>

    > mBanku będę żałować, byłem z nim prawie od początku i go polubiłem.
    > Zawiodłem się. Polecałem znajomym, tłumaczyłem filozofię, zapewniałem, że
    > ten bank jest lepszy, jak było trzeba to broniłem.

    piszesz że się zawiodłeś a jeszcze nic nie zrobili byś miał podstawy do
    takiego myślenia, poczekaj na oficjalny komunikat

    pozdr
    david

  • 22. Data: 2004-01-23 23:44:36
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > rozumiem że planujesz ucieczkę? gdzie?:)

    A co, nie ma już banków z darmowymi przelewami?

  • 23. Data: 2004-01-23 23:45:45
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Życzliwy napisal/a:
    > Sieć bezpłatnych bankomatów powiększy się z 445
    > do 1018 maszyn.

    czyli pewnie dodadzą BZWBK?

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 24. Data: 2004-01-23 23:48:30
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Życzliwy " <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bus6i1$jbg$1@inews.gazeta.pl...
    > Informuję, że mBank wprowadza w dniu 15.02.2004 opłaty za przelewy
    > zewnętrzne. Każdy przelew bedzie kosztował 0,50 zł.

    Czy przelewem zewnętrznym będzie przelew do SFI? Jeśli tak, to nie wierzę w
    takie rozwiązanie.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 25. Data: 2004-01-23 23:51:21
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > Dodatkowo zmianie ulegają prowizje za wypłaty w obcych bankomatach -
    > wypłata z obcego bankomatu krajowego będzie kosztować 5 zł, wypłata z
    > zagranicznego - 10 zł. Sieć bezpłatnych bankomatów powiększy się z 445
    > do 1018 maszyn.
    Ja tam się nie przejmuję , mało to w polsce jest darmowych banków???
    Przeniosę się gdzie indziej i mbank nie będzie na mnie zarabiał(a zarabiał
    sporo).

    Pozdr.

  • 26. Data: 2004-01-23 23:52:48
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    > Czy przelewem zewnętrznym będzie przelew do SFI?

    Nie.

  • 27. Data: 2004-01-23 23:55:18
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "david" napisał:

    | piszesz że się zawiodłeś a jeszcze nic nie zrobili byś miał podstawy do
    | takiego myślenia, poczekaj na oficjalny komunikat

    Na oficjalny komunikat pewnie poczekamy jeszcze dwa tygodnie.
    Prędzej dowiemy się wszystkiego z gazety w poniedziałek niż ze strony
    aktualności.
    No i z pewnością Cyber Cafe mBank Forum ulegnie już wkrótce poważnej
    awarii...

    Pozdr.,

  • 28. Data: 2004-01-23 23:55:33
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2004 00:36:16 +0100, Jarosław ysio napisal/a:

    > To zależy, bo dla mnie będą droższe (te z obcych bankomatów). Ja
    > większość operacji przeprowadzam bezgotówkowo, gotówkę noszę po to
    > żeby kupić zapałki albo gazetę w kiosku. Opłata za wypłatę z obcego
    > bankomatu kwoty, która zaspokaja moje potrzeby wzrośnie znacznie.
    ale tych "własnych" ma być więcej.
    pozatym ma być jak rozumiem 5zł (stała kwota niezalezna od wartosci)

    KL

  • 29. Data: 2004-01-23 23:57:08
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A co, nie ma już banków z darmowymi przelewami?

    Są, ale pewnie wszystkie pozostałe zrobią podobny krok za tym największym.

  • 30. Data: 2004-01-24 00:03:44
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > ale tych "własnych" ma być więcej.
    > pozatym ma być jak rozumiem 5zł (stała kwota niezalezna od wartosci)
    >
    > KL

    I to jest pewien plus gdyż stosunkowo niska prowizja praktycznie umożliwi
    korzystanie z bankomatów tam gdzie nie ma i nie było bezprowizyjnych. W
    małych miejscowościach, tam gdzie stoi jeden lub dwa, nie wypłaca się
    drobnych kwot.