    From: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
    Date: Sat, 24 Jan 2004 00:18:06 +0100

    Użytkownik "david" napisał w wiadomości:

    | żałować czego ?? jak będą niezadowoleni z usług to po prostu zamkną konta,
    | nie sądzę by tak się stało bo mBank nadal pozostanie najatrakcyjniejszym
    | bankiem w szerokim tego słowa znaczeniu

    Czy na pewno?
    Nie wiemy jak zachowa się VWBd, ale póki co to będzie chyba
    najatrakcyjniejszy bank.
    Przypominam, że już od dawna ma znacznie wyższe oprocentowanie niż mBank na
    eMAXie, opłat nie bierze, wyciągi wysyła, infolinię ma darmową, kartę z
    ubezpieczeniem OC itp. itd.
    Jedyna wada to ten lekko offlinowy system.

    mBanku będę żałować, byłem z nim prawie od początku i go polubiłem.
    Zawiodłem się. Polecałem znajomym, tłumaczyłem filozofię, zapewniałem, że
    ten bank jest lepszy, jak było trzeba to broniłem.
    Ufałem, że takiego numeru mBankowcy nie wywiną.
    Skoro zawiedli jeden raz, nie mam gwarancji, że za miesiąc nie wprowadzą
    kolejnych opłat, dlatego póki co wyniosę się do VWBd (zabierając ze sobą
    oczywiście tych, którym poleciłem mBank, też z dwadzieścia osób się
    uzbiera).

    Pozdr.,