  • 1. Data: 2002-01-31 14:33:13
    Temat: [mBank] Kilka eMaxow
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Od czasu do czasu ktos wspomina, ze ma kilka eMaxow. Od kiedy
    jest taka mozliwosc i jak Wy sie o niej dowiedzieliscie? Szukalem
    wlasnie na http://www.mbank.com.pl/emax.html i nic nie znalazlem
    na temat takiej mozliwosci. Nie chodzi chyba o eMax lokaty, bo tych
    to wiadomo, ze moze byc kilka? Nie chodzi w tych dodatkowych
    eMaxach o jakichs pelnomocnikow czy cos takiego?

    I drugie pytanie, to po co ewentualnie zakladac sobie wiecej eMaxow.
    Daje to cokolwiek, poza ew. przejrzystoscia oszczedzania na rozne cele?

    Pozdrawiam!

    --
    Tomek Tatar

  • 2. Data: 2002-01-31 14:42:27
    Temat: Re: [mBank] Kilka eMaxow
    Od: Rafal Podeszwa <p...@t...chem.uw.edu.pl>

    Tomasz Tatar wrote:

    > I drugie pytanie, to po co ewentualnie zakladac sobie wiecej eMaxow.
    > Daje to cokolwiek, poza ew. przejrzystoscia oszczedzania na rozne cele?

    Np. jezeli masz karte do pierwszego eMaxa, to drugi eMax bardzo przydaje
    sie, by nie miec na rachunku, do ktorego masz karte, duzych pieniedzy. W
    razie kradziezy tracisz niewiele. Reszta moze spokojnie spoczywac na
    drugim eMaxie, do ktorego nie masz karty.

    Pozdrawiam

    Rafal

  • 3. Data: 2002-01-31 15:03:06
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > razie kradziezy tracisz niewiele. Reszta moze spokojnie spoczywac na
    > drugim eMaxie, do ktorego nie masz karty.

    no ale to mi załatwia eKonto - na nim trzymam pieniądze podręczne żeby
    płacić za zakupy itp, za resztę mam na lokatach albo na eMaxie, a jaki sens
    kilku eMaxów ?

    (pomijamy argument że karta eMax jest ładniejsza i przez to lepiej się nią
    posługiwać, jako mało merytoryczny :-)))

  • 4. Data: 2002-01-31 15:10:44
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > razie kradziezy tracisz niewiele. Reszta moze spokojnie spoczywac na
    > drugim eMaxie, do ktorego nie masz karty.

    Strasznie to zawiłe. Możesz powtórzyć jeszcze raz tylko powoli ? ;-)
    Wciąż nie mogę zrozumieć po jaką cholerę drugi (trzeci... dziesiąty...) eMax.

    Pozdrawiam

    Soren

  • 5. Data: 2002-01-31 15:13:53
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "pablos" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > no ale to mi załatwia eKonto - na nim trzymam pieniądze podręczne żeby
    > płacić za zakupy itp, za resztę mam na lokatach albo na eMaxie, a jaki
    sens
    > kilku eMaxów ?

    Oprocentowanie eKonta będzie goraz bardziej oddalać się od eMAXa.
    Lepiej (nawet niewielkie pieniądze) trzymać na koncie lepiej oprocentowanym.

    W moim wypadku znaczenie mialo, to że mógł to być rachunek wspólny
    (po wprowadzeniu opłat za kartę dla pełnomocnika).

    Do pierwszego eMAXa mam złożonę dyspozycję na wypadek śmierci i nie chce
    by był wspólny (dyspozycja by przepadła a żona straciła dostep do połowy
    pozostałości)

    > (pomijamy argument że karta eMax jest ładniejsza i przez to lepiej się nią
    > posługiwać, jako mało merytoryczny :-)))

    :-)) lepiej posługiwać się właściwą kartą.

    BAH
    PS.
    W przypadku wprowadzenia opłat powyższe racje tracą sens
    ale są rozwiązania alternatywne.

  • 6. Data: 2002-01-31 15:14:49
    Od: Rafal Podeszwa <p...@t...chem.uw.edu.pl>

    pablos wrote:

    > no ale to mi załatwia eKonto - na nim trzymam pieniądze podręczne żeby
    > płacić za zakupy itp, za resztę mam na lokatach albo na eMaxie, a jaki sens
    > kilku eMaxów ?

    Niektorym sluzy do tego eKonto, innym drugi eMax. Po prostu.

    rafal

  • 7. Data: 2002-01-31 15:24:41
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > ....po jaką cholerę drugi (trzeci... dziesiąty...) eMax.
    > >
    > ..mozna mieć ino 3 :))))

    ups... trochę się rozpędziłem ;-) .
    Znalazłem jednak jedno zastosowanie - do każdego eMaxa dostaje kartę, tak ?
    Więc, jeżeli chcę wypłacić większą ilość gotówki, idę do bankomatu, wyjmuję
    pliczek kart i opróżniam bankomat. I oddziały rzeczywiście nie są wtedy
    potrzebne ;-) .

    Pozdrawiam

    Soren

  • 8. Data: 2002-01-31 15:33:37
    Od: <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > pliczek kart i opróżniam bankomat. I oddziały rzeczywiście nie są wtedy

    Bingo! I oto m.inn. się "rozchodzi" :)

  • 9. Data: 2002-01-31 16:17:55
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

  • 10. Data: 2002-01-31 16:38:35
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Użytkownik "Marcin_S" <s...@e...pl> napisał...
    > ....po jaką cholerę drugi (trzeci... dziesiąty...) eMax.
    > >
    > ..mozna mieć ino 3 :))))

    Ale gdzie to wszystko jest napisane? Mozna jakis link prosic?
    Chcialbym sobie przeczytac jak to mBank oglaszal, czym motywowal
    te decyzje... A czemu np. nie mozna miec kilku eKont?

    Pozdrawiam!

    --
    Tomek Tatar