  • 1. Data: 2005-01-06 13:39:49
    Temat: [mBank] Czat moderowany juz za 20 minut :)
    Od: "Elephant" <1...@1...pl>

    Chcesz wiedzieć więcej o karcie łączącej w sobie zalety karty studenckiej
    Euro<26 i KARTY kredytowej w mBanku - mBank Euro<26
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/euro26/index.ht
    ml,a może masz pytania
    odnośnie wpKarty http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/wp.html? Mamy
    rozwiązanie! Zapraszamy na czat moderowany z udziałem Wojtka, Artura i
    Asi...
    Wejdź na mCzat http://www.mbank.com.pl/cafe/mczat.html

    dzis punktualnie o 15:00!!!
    pozdr.

  • 2. Data: 2005-01-06 13:40:34
    Temat: Re: [mBank] Czat moderowany juz za 20 minut :)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Elephant wrote:
    > Chcesz wiedzieć więcej o karcie

    Raz już to było. Czy za 5 minut wrzucisz to samo z tytułem - "już za 15
    minut" ?

  • 3. Data: 2005-01-06 13:52:55
    Od: "Elephant" <1...@1...pl>

    > Raz już to było. Czy za 5 minut wrzucisz to samo z tytułem - "już za 15
    > minut" ?

    nie, to bylo w ramach przypomnienia :P

  • 4. Data: 2005-01-06 22:00:50
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Glenn napisała:

    > Raz już to było. Czy za 5 minut wrzucisz to samo z tytułem - "już za 15
    > minut" ?

    Prędzej Elephant przejdzie przez ucho igielne ;-) BTW: A tak w ogóle to
    ktoś chodzi na te czaty? Żeby tam od nich wyciągnąć jakieś sensowne
    informacje to trzeba się nasiedzieć i naklikać. Poza tym o tej porze to
    się pracuje, nie klika ;-)

    K.