  • 1. Data: 2005-01-06 13:56:23
    Temat: ekonto Pro
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Co sadzicie o tym koncie Lukasa? Czy mozna z niego w placowce w(y)placac
    gotowke?

  • 2. Data: 2005-01-06 14:08:42
    Temat: Re: ekonto Pro
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-06 14:56 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Adam myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:
    > Co sadzicie o tym koncie Lukasa? Czy mozna z niego w placowce w(y)placac
    > gotowke?

    Gdyby nie offline`owy interface to bym sądził bardzo dobrze, a tak to
    dobrze sądzę. Wysokie, jak na konto tego typu, oprocentowanie
    (aczkolwiek kapitalizacja cokwartalna). W zasadzie za darmo (po
    spełnieniu wymagań - przeciętnie 5 k w lokatach, lub na koncie).
    Gotówkę wpłacać można. Wypłacać pewnie też , choć uczciwie rzecz
    traktując - nigdy tego nie robiłem i nie pamiętam :-(
    Oferta karciana IMHO kiepska. Podobnie z funduszami inwestycyjnymi
    Ze swej strony polecałbym, ale jako jedno z dwóch (co najmniej ;-) )
    dwóch kont.

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 3. Data: 2005-01-06 15:20:06
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > Gdyby nie offline`owy interface to bym sądził bardzo dobrze, a tak to
    a o co chodzi z tym offline?

  • 4. Data: 2005-01-06 16:39:34
    Od: "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej>

    "Adam" <f...@f...onet.pl> wrote in message
    > a o co chodzi z tym offline?

    Stan konta przez WWW masz standardowo aktualizowany raz na dobę (ok.3-4 w
    nocy). Niby mozna zaktualizować na żądanie, ale praktycznie różnie bywa z
    działaniem tej funkcji.

  • 5. Data: 2005-01-06 18:11:17
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam" <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co sadzicie o tym koncie Lukasa? Czy mozna z niego w placowce w(y)placac
    > gotowke?
    W porzadku interfejs do wykonywania przelewow, zlecen stalych, okresowych i
    jednorazowych.. Przy spelnieniu pewnych zalozen (podane na stronie www)
    konto moze byc calkiem darmo. Wplaty w placowce bezplatnie, natomiast
    wyplaty obciazone prowizja, nie pamietam dokladnie ale kilka zl. Jako konto
    biezace do wykonywania roznego rodzaju platnosci OK (darmowe przelewy) oproc
    5%, to duzo wyzej niz w wirtualnych. Dla lokat znajdziesz lepsze oferty w
    innych bankach.

  • 6. Data: 2005-01-06 22:10:40
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    Użytkownik "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości

    > "Adam" <f...@f...onet.pl> wrote in message
    >>

    > Stan konta przez WWW masz standardowo aktualizowany raz na dobę (ok.3-4 w

    prawda

    > nocy). Niby mozna zaktualizować na żądanie, ale praktycznie różnie bywa z
    > działaniem tej funkcji.

    NIEprawda

    od ok 2 lat mam PRO i faktycznie stan konta jest na godz ok 3.30 danego
    dnia,
    po wcisnięciu przycisku aktualizuj po kilku chwilach mam stan na ok 30 min
    wcześniej.

    --
    Urko
    GG 1521634

  • 7. Data: 2005-01-07 04:50:12
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    Adam wrote:
    > Co sadzicie o tym koncie Lukasa? Czy mozna z niego w placowce w(y)placac
    > gotowke?

    Wplacasz bez prowizji. Przy wyplacie pobieraja oplate 2 zl. I jak zamykalem
    tam konto (2 tyg temu) to sie wkurzylem o ta oplate. Wczesniej jak oddawalem
    token i karte kobitka w banku mowila ze reszte kasy z konta wyplaca mi w
    oddziale. Frajer bylem ze nie zostawilem calkiem pustego konta bo potem przy
    wyplacie calych 9 zl pobrali mi te 2 zl :/ W kazdym badz razie rozstalem sie
    z nimi na zawsze. Obecnie mam konto w inteligo i mbanku i jestem bardzo
    zadowolony. Oddzial i agencje PKO mam niedaleko, natomiast w lukasie
    wkurzaly mnie te kolejki i na 5 stanowisk zawsze 2 byly czynne. No i
    pamietaj jak nie masz wiekszych wplywow na konto to oplaty za nie moga
    wyniesc nawet 9 zl.

    Marcin

  • 8. Data: 2005-01-07 11:47:30
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    Użytkownik "Nowy ----> Marcin" <.@.> napisał w wiadomości

> [...]
    > natomiast w lukasie wkurzaly mnie te kolejki i na 5 stanowisk zawsze 2
    > byly czynne. No i pamietaj jak nie masz wiekszych wplywow na konto to

    1 od dwóch lat mam u nich konto i moze ze 4 razy bylem osobiscie w oddziale
    2 wpływy nie muszą być duże, wystarczy że łączny stan kasy na RORze i
    lokatach >5kzł a wtedy wszystko za darmo i % na RORze jak nigdzie
    indziej.

    --
    Urko
    GG 1521634