  • 1. Data: 2002-02-01 15:48:48
    Temat: RE: (mBank) Co z tym bojkotem?
    Od: P...@i...com

    Czy zamiast bojkotowac, nie lepiej przepisac sie do banku, kt

  • 2. Data: 2002-02-01 16:03:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    wyjatkowo nad i nie tne tresci..
    ales pierd... sygnaturke ;))))))))
    dosc dluga

    --

    ------
    Amra the Freelancer

    Uzytkownik <P...@i...com> napisal w wiadomosci

    -------------

    -------------

  • 3. Data: 2002-02-01 18:55:01
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > ales pierd... sygnaturke ;))))))))

    Zgadam się. Delikatnie mówiąc należało by Go z "grubej rury"...:-)))

  • 4. Data: 2002-02-02 17:41:10
    Od: Seva <s...@p...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> napisał(a) w wiadomoœci

    > ales pierd... sygnaturke ;))))))))
    > dosc dluga

    Nie zna netykiety?

  • 5. Data: 2002-03-27 21:59:07
    Od: leh <l...@...pl>

    Seva <s...@p...pl> skribis:

    >Nie zna netykiety?

    To go uswiadomcie. Uswiadamianie ludzi to czyn chwalebny.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,