  • 1. Data: 2002-02-01 15:13:31
    Temat: Lew coś wie?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    zadzwiniłem do ING BSK w sprawia przedpłacanego Maestra. Pani
    stwierdziła, że w Katowicach. Ja na to, że wolałbym w Zabrzu.
    Wyjaśniła, że mam zgłosić się do oddziału w Zabrzu, a oni nawet jak
    nie mają, to sprowadzą. Niestety o/Zabrze spuścił mnie na drzewo
    stwierdzając, że jedynie w Bytomiu. Na pytanie kiedy u nich, pani nie
    potrafiła udzielić informacji.

    Czy ta parodia banku cokolwiek wie o swojej ofercie? Pojawił się
    jedyny ciekawy produkt w ich ofercie i i tak nie można go dostać...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-02-01 15:19:41
    Temat: Re: Lew coś wie?
    Od: And <a...@t...net.pl.usun>

    Tristan Alder napisał(a):

    >Czy ta parodia banku cokolwiek wie o swojej ofercie? Pojawił się
    >jedyny ciekawy produkt w ich ofercie i i tak nie można go dostać...

    A OKO w Euro nie jest ciekawe?

  • 3. Data: 2002-02-01 15:21:49
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy ta parodia banku cokolwiek wie o swojej ofercie? Pojawił się
    > jedyny ciekawy produkt w ich ofercie i i tak nie można go dostać...

    Boże... ten znowu zaczyna... :-((((

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-02-01 18:35:57
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Boże... ten znowu zaczyna... :-((((

    Daj MU SZANSĘ!!!! Ma mózg niech używa! Boshe... widzisz i nie grzmisz!:-)

    Pośmiejemy się znowu:-))) Śmiech to zdrowie!

  • 5. Data: 2002-02-01 22:04:35
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Feb 2002 16:21:49 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >Boże... ten znowu zaczyna... :-((((

    Ale co Ci się nie podoba. Jedna mówi, że mogę kupić w oddziale. Inna,
    że tamta gówno wie i że się nie da. Czy bank nie powinien ustalić
    zeznać, zwłaszcza w tak prostej i typowej sprawie, jak podstawowa
    oferta?

  • 6. Data: 2002-02-04 07:33:33
    Od: "Tomasz" <t...@p...fm>

    Użytkownik "And" <a...@t...net.pl.usun> napisał w wiadomości

    | A OKO w Euro nie jest ciekawe?

    Czy możesz powiedzieć jak to działa w praktyce?

    Wiem, że założyć trzeba w oddziale natomiast czy można przez net zwiększać
    lub zmniejszać saldo z pomocą podstawowego konta złotowego?