  • Data: 2020-11-30 17:17:13
    Temat: Re: mBank Amsterdam
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sagittarius" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-11-29 o 19:14, cef pisze:

    >Może i masz trochę racji, ale:
    >1. Nie mam czasu na czytanie całych TOIP, po prostu miałem u nich
    >jedno z kont, nie używałem ich Visy za granicą, raz użyłem i nigdy
    >więcej
    >2. Natomiast mam chwilę czasu, aby ostrzec innych, co wynika z tego
    >posta, może komuś przed wyjazdem taka wiedza się przyda

    Czas sie przyzwyczaic, bo dotyczy to sporej ilosci bankow.
    No i dokonywac drobnych, kontrolnych zakupow.

    Ale tu ostroznie, bo np w Santanderze byla kiedys podana prowizja 3%.
    Place - obciazenie znosne sie pojawia na koncie.
    A pod koniec miesiaca - prowizje zbiorczo.
    Bo jeszcze bank przeliczal po swoim kursie, ktory spread mial ... moze
    nadal tak przelicza.

    >Masz rację. W tym kraju trzeba uważać na każdym kroku.

    Jak w kazdym :-)

    A DCC to niby polski wymysl ?
    Na nasze pazerne banki moze i dobry pomysl ... ale Citi ma/mial
    prowizje od transakcji wykonanych za granica, a nie od przewalutowania
    :-)

    >Naiwnie można myśleć, że jeśli jesteś atrakcyjnym klientem dla Banku,
    >to możesz liczyć na wzajemność.

    atrakcyjny klient to klient przynoszacy zysk :-)

    >W jednym z banków (nie będę tu reklamował, bo nie o to chodzi)
    >zmienili swego czasu TOIP, zapomniałem wydać 300 PLN kartą, pobrali
    >opłatę 7PLN, ale po moim zapytaniu why, oddali kasę i grzecznie
    >przypomnieli co zmienili.

    Ale oplaty z cennika nie wycofali. Nastepnym razem ... moze nie
    oddadza.

    Tu niestety trzeba przyznac, ze mbank to wyjatkowo czesto zmienia te
    regulaminy, cenniki ...
    choc ING nie lepszy - cennik do grudnia 2020, do marca 2021 i od
    marca 2021.

    >Takie rzeczy się zdarzają (nawet w Polsce), ale skoro mBank nie lubi
    >moich pieniędzy to ich już nie zobaczy. I tyle

    Chyba nie popatrzyles na rynek - obecnie prawie zaden bank nie lubi
    twoich pieniedzy.
    Przynajmniej taki wniosek z odsetek.

    Widac maja lepsze zrodlo ... albo klient gdzies musi te pieniadze
    trzymac, nie uciekną :-(

    J.