  • Data: 2020-11-30 14:16:29
    Temat: Re: mBank Amsterdam
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sagittarius" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-11-29 o 17:06, cef pisze:

    >To mnie nie interesuje, jak również jakieś sophisticated tłumaczenia
    >Yes. Mam porównanie. No. Nie jestem frajerem. Dziękuję

    Alez wyszlo na to, ze jestes frajerem :-)

    I teraz martw sie, aby to sie nie powtorzylo.

    Akurat na rynku bankowym rozne dzialania sie szykuja - moze mbank
    zaboli, ze konto zamkniesz, moze ING sie doszuka, ze za malo zarabia,
    bo w to, ze banki sie zorientuja, ze za duzo biora, to cos nie licze
    :-(

    J.