  • 11. Data: 2013-02-01 12:37:08
    Temat: Re: mBank -600 zł. premii?
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu piątek, 1 lutego 2013 11:08:13 UTC+1 użytkownik Q napisał:

    > Owszem - ekonto moze byc darmowe, ale po spelnieniu pewnych
    > (prostych, niewygorowanych) warunkow.

    Jakież to warunki udaje mi się nieświadomie spełnić, że mam eKonto za darmo? Nic nie
    wiem o jakiejkolwiek zaszytej opłacie, która na mnie czyha -- a ja, psim swędem, jej
    unikam...

    --
    Olgierd
    [reklama] prawnik od internetów http://LegeArtis.org.pl [/reklama]

  • 12. Data: 2013-02-01 13:59:09
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Jakież to warunki udaje mi się nieświadomie spełnić, że mam eKonto za
    > darmo? Nic nie wiem o jakiejkolwiek zaszytej opłacie, która na mnie
    > czyha -- a ja, psim swędem, jej unikam...

    Piszac "konto" mialem na mysli konto+karte :P

  • 13. Data: 2013-02-01 20:31:37
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Q" <n...@s...org> ...

    > Owszem - ekonto moze byc darmowe, ale po spelnieniu pewnych
    > (prostych, niewygorowanych) warunkow.

    Niekoniecznie.
    Niech Pani Basia ... zamknie konto w mBanku.
    (tzn. zlozy dyspozycje zamkniecia konta, np.: telefonicznie)

    Oddzwonia.
    I zapraponuja konto+karte na zawsze za darmo bez ZADNYCH warunkow.

    Sprawdzone.

    --
    T.F.

  • 14. Data: 2013-02-01 20:34:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 lutego 2013 13:59:09 UTC+1 użytkownik Q napisał:
    > Piszac "konto" mialem na mysli konto+karte :P

    To Pani Basia powinna więc odszczekać co nieco;)O

  • 15. Data: 2013-02-01 21:10:09
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-01-30 20:12, radar pisze:

    > Do poduszki: http://livesmarter.pl/mbank-az-600-pln-za-otwarcie-e
    konto/

    Właśnie założyłam 2 dni temu. Kartę debetową wyślą chyba pocztą?
    Tylko, że jeszcze moje pieniądze (wynagrodzenie) na ich konto nie
    wpłynęły. Przelew będzie za jakiś czas.

    --
    animka

  • 16. Data: 2013-02-02 10:17:55
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    > Piszac "konto" mialem na mysli konto+karte :P

    A, to nieładnie projektować własne wyobrażenia na inne osoby ;-)

    --
    Olgierd
    http://legeartis.org.pl

  • 17. Data: 2013-02-02 11:16:58
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > To Pani Basia powinna więc odszczekać co nieco;)O

    Konto darmow, karta bezplatna po spelnieniu pewnych warunkow.
    Hau!

  • 18. Data: 2013-02-02 11:17:50
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Oddzwonia.
    > I zapraponuja konto+karte na zawsze za darmo bez ZADNYCH warunkow.
    >
    > Sprawdzone.

    Sprawdzam i dzwonie do Baski!
    Dam znac jak mi poszlo :)