  • 1. Data: 2013-01-30 19:31:33
    Temat: mBank -600 zł. premii?
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

  • 2. Data: 2013-01-30 20:12:57
    Temat: Re: mBank -600 zł. premii?
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-01-30 19:31, animka pisze:

  • 3. Data: 2013-01-30 22:33:48
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    >W dniu 2013-01-30 19:31, animka pisze:

  • 4. Data: 2013-01-31 00:28:55
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Taaa Damn !!
    > Dast is ein mBnak !!

    Keine, keine!!!

  • 5. Data: 2013-01-31 09:42:31
    Od: "PatronX.pl" <p...@n...pl>

    > Czy warto założyć konto w tym Banku?
    > http://www.mbank.pl/

    Oczywiście. To świetne, darmnowe konto, które posiadam ponad 8 lat. Darmowe
    konto + platforma funduszy inwestycyjnych + rachunek maklerski. Wszystko w
    jednym miejscu.

    Oczywiście byłbym wdzięczny za założenie konta poprzez mój link partnerski:
    http://www.mbank.net.pl/24452

    Jeśli ktoś chciałby zarabiać na polecaniu tego konta to polecam program
    partnerski mBanku:
    http://www.mbank.net.pl/24453

    Pozrawiam.

    --
    PatronX
    http://patbank.pl

  • 6. Data: 2013-01-31 11:27:25
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Oczywiście. To świetne, darmnowe konto, które posiadam ponad 8 lat.

    Pani Basia powiedzialaby:
    Chuja nie darmowe.
    ;)

  • 7. Data: 2013-01-31 11:55:48
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > Pani Basia powiedzialaby:
    > Chuja nie darmowe.
    > ;)

    Pani Basia jest niekulturalna :D

  • 8. Data: 2013-01-31 12:11:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 11:27:25 UTC+1 użytkownik Q napisał:
    > Chuja nie darmowe.
    Ekonto w mBanku mam juz kilkanaście chyba lat. Złotówki nie zapłaciłem więc raczej
    darmowe. No ok na samym poczatku chyba przelewy płatne były to były jedyne opłaty
    jakie mBank dostał odemnie.

  • 9. Data: 2013-01-31 13:59:09
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 11:27:25 UTC+1 użytkownik Q napisał:

    > Pani Basia powiedzialaby:
    > Chuja nie darmowe.

    Pani Basia się nie zna. Rachunek w mBanku jest jak najbardziej darmowy. Inne produkty
    mogą być odpłatne.

    --
    Olgierd
    [reklama] porady prawne http://LegeArtis.org.pl [/reklama]

  • 10. Data: 2013-02-01 11:08:13
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Pani Basia się nie zna. Rachunek w mBanku jest jak najbardziej darmowy.
    > Inne produkty mogą być odpłatne.

    Pani Basia sie zna i (podobnie jak ja) nie lubi niedomowien.
    Owszem - ekonto moze byc darmowe, ale po spelnieniu pewnych
    (prostych, niewygorowanych) warunkow.
    W pelnie darmowe konot to ma np. getinonline, ale nie polecam tego gniota
    :).