  • 1. Data: 2002-04-11 20:13:10
    Temat: mBIZNES & ZUS - jak dlugo?
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    Witam,

    Jak szacujecie, jak dlugo w mBIZNES przelewy do ZUS beda darmowe albo
    chociaz tansze niz w Inteligo?
    Zastanawiam sie nad przeniesiem z Inteligo do mBanku.

    Best regards,
    Seban

  • 2. Data: 2002-04-11 21:01:54
    Temat: Re: mBIZNES & ZUS - jak dlugo?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Ujma" <s...@c...pl>
    napisał w wiadomości

    > Jak szacujecie, jak dlugo w mBIZNES przelewy do
    ZUS beda darmowe albo
    > chociaz tansze niz w Inteligo?

    Wg wypowiedzi Wojtak W. mają być bezpłatne także
    docelowo a nie tylko do wprowadzenia formy
    internetowej w czerwcu (maja byc płatne te
    składane przez mlinkę) a także bezpłatne mialyby
    byc opłaty do US (PIT i VAT)

    > Zastanawiam sie nad przeniesiem z Inteligo do
    mBanku.

    Jak wprowadzą to wszystko co zapowiadają to chyba
    jest to, imo lepsza oferta

    Sark

  • 3. Data: 2002-04-12 14:18:11
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Thu, 11 Apr 2002 23:01:54 +0200, w
    <a94tkp$aag$1@news.onet.pl>, "Sark" <w...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Jak wprowadzą to wszystko co zapowiadają to chyba
    > jest to, imo lepsza oferta

    Zależy dla kogo.

  • 4. Data: 2002-04-12 14:23:45
    Od: <p...@p...com>

    > begin --> Thu, 11 Apr 2002 23:01:54 +0200, w
    > <a94tkp$aag$1@news.onet.pl>, "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > Zależy dla kogo.

    Przecież napisał: IMO

  • 5. Data: 2002-04-12 19:32:28
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    12 Apr 2002 16:23:45 +0200, w
    <6...@n...onet.pl>, <p...@p...com>
    napisał(-a):

    > Przecież napisał: IMO

    Od kiedy IMO oznacza "dla mnie"?

  • 6. Data: 2002-04-13 10:46:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Od kiedy IMO oznacza "dla mnie"?

    w mojej opinii - czyli dla niego, on sadzi, ze tak jest :)

  • 7. Data: 2002-04-13 11:29:32
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski"
    <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    chyba

    > Zależy dla kogo.

    A czego ci konkretnie brakuje ... może ty po
    prostu dorosłeś do BRESOK'a :-) ?

    Sark

  • 8. Data: 2002-04-13 14:01:47
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 13 Apr 2002 13:29:32 +0200, w <a994ri$aja$1@news.onet.pl>, "Sark"
    <w...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski"
    > <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > chyba

    > A czego ci konkretnie brakuje ... może ty po
    > prostu dorosłeś do BRESOK'a :-) ?

    Nie, ale dziadowska prezentacja wyciągów mnie odrzuca, tak samo jak
    brak możliwości posortowania operacji wg określonego kryterium, brak
    comiesięcznego wyciągu na emaila i brak serwisu SMS.

    Po prostu mBiznes jest tak biedny, że aż strach.

  • 9. Data: 2002-04-13 16:16:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > comiesięcznego wyciągu na emaila i brak serwisu SMS.
    >
    > Po prostu mBiznes jest tak biedny, że aż strach.

    No ale BRESOK to nie mBank :)

  • 10. Data: 2002-04-13 18:00:31
    Od: No Name <v...@w...pl>

    AMRA wrote:

    > w mojej opinii - czyli dla niego, on sadzi, ze tak jest :)

    W mojej opinii znaczy, że ja tak oceniam.
    Coś może być dobre w mojej opinii dla mnie, dla ciebie, może być dobre
    dla ciebie, a dla mnie nie. Stwierdzenie " w mojej opinii jest dobre"
    domyślnie rozciąga się na wszystkie osoby/przypadki.

    z życzeniami słońca i pogody:)

    Dogbert