  • 11. Data: 2002-04-13 19:32:24
    Temat: Re: mBIZNES & ZUS - jak dlugo?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości
    news:a99lkc$6rd$1@news.onet.pl...

    > No ale BRESOK to nie mBank :)

    No ... taak, ale matke mają jedną, BRE :-)

    Sark

  • 12. Data: 2002-04-13 19:34:08
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > dla ciebie, a dla mnie nie. Stwierdzenie " w mojej opinii jest dobre"
    > domyślnie rozciąga się na wszystkie osoby/przypadki.

    No i o to wlasnie chodzi!
    On uzywa i on mowi, ze wg. niego to jest dobre.
    Nie powoluje sie na Ciebie, ani na mnie tylko mowi ze swojego punktu
    widzenia.
    Ze wg niego jest ok.

  • 13. Data: 2002-04-13 19:36:04
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski"
    <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, ale dziadowska prezentacja wyciągów mnie
    odrzuca, tak samo jak
    > brak możliwości posortowania operacji wg
    określonego kryterium, brak
    > comiesięcznego wyciągu na emaila i brak serwisu
    SMS.

    No to mamy identyczne odczucia/oczekiwania

    > Po prostu mBiznes jest tak biedny, że aż strach.

    Ja ciągle wierzę w ich obietnice chociaz strasznie
    sie to rozciąga w czasie. Z przeniesieniem konta
    wstrzymuje się do czerwca jak wprowadza ZUS via
    internet. Wg WB juz 8 kwietnia mieli wprowadzić
    potwierdzenie emailowe i faksowe ale cosik sie to
    opóźnia

    Sark

  • 14. Data: 2002-04-13 19:37:39
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>