  • 11. Data: 2002-01-31 15:52:19
    Temat: Re: mBANK kontra ...
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 31 Jan 2002 16:03:37 +0100, w <a3bmbc$8bv$2@news.tpi.pl>, "Dave"
    <d...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Lucas z tokenem mniej bezpieczny ? Zartujesz chyba...

    Podejrzewam, że nie żartuje.

  • 12. Data: 2002-01-31 16:07:43
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SPAM@wp.pl>

    Użytkownik "Marcin_S" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
    > właśnie narzekamy na mBank to proszę podajcie mi alternatywny taki bank
    > internetowy ....i co ma lepszego a co gorszego od mBanku ?

    mam inteligo - lepsze uslugi jak sms, zapis do pdf, filtracje itp. Zaloz -
    za darmo, przekonasz sie....

    pozatym 50zl daja za zalozenie :) http://inteligo-zalozenie-konta.prv.pl

  • 13. Data: 2002-01-31 16:07:45
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

    > Lucas. E-konto pro. Wszystko ma lepsze - i oprocentowanie, i token, i
    > bezplatne wplaty na konto. Pokazcie co ma gorszego..?!

    np token ..po co mi toto nosić 3a ....ja nei mam w mbanku i zyje ....

  • 14. Data: 2002-01-31 16:12:13
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Lucas. E-konto pro. Wszystko ma lepsze - i oprocentowanie, i token, i
    > bezplatne wplaty na konto. Pokazcie co ma gorszego..?!

    Wszystko ma lepsze?
    1.) Oprocentowanie ma niższe
    2.) Tokena nie może mieć lepszego bo mBank go nie ma ;-)
    3.) w mBanku wpłaty na konto również są bezpłatne - mBank nie pobiera za to
    żadnych opłat

    Dla mnie podstawowa wada to to, że na stronach WWW saldo trzeba ręcznie
    aktualizować i że bankomaty żyją w oderwaniu od salda konta - wolę zapłacić
    3 zł miesięcznie w Multi + 35 zł za wypukłą kartę. Jeśli ktoś dusi każde 2-3
    złote - to rzeczywiście ma ograniczone pole wyboru ;-)

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2002-01-31 16:58:39
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@b...pl>
    > A o wyższości tokena nad TANem jakoś nikt mnie nie przekonal
    > (i lepiej niech nie próbuje :-) - ograny temat).
    > (początkowo zamierzałem postawić >=)

    jak ktos zrobi operacje podpisana twoim TANem to nie bedziesz mial
    najmniejszej mozliwosci udowodnienia ze to nie ty. wtedy zmienisz zdanie.
    *** blad ***
    PS a takie przekrety najlepiej lubia robic nieuczciwi pracownicy

  • 16. Data: 2002-01-31 18:06:56
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

> [...]
    > *** blad ***
    > PS a takie przekrety najlepiej lubia robic nieuczciwi pracownicy

    a jak wejda na moje konto aby to zrobic ...widz ze zakladasz wlamanie a tak
    samo moze byc w lukasie ..chyab ze zkladasz panienki na mlini ale to tak jak
    bys zakladal ze ktos w oddziale wezmie i to zrobi ..jakies minimum zaufania
    3a miec ...ehhh

  • 17. Data: 2002-01-31 19:19:23
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    Dave pisze:
    >Pokazcie co ma gorszego..?!

    Najbliższy oddział Lucasa jest jakieś 100km w linii prostej od miejsca
    gdzie mieszkam. A żeby założyć konto trzeba (niestety) pojawić się w
    oddziale.

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 18. Data: 2002-01-31 19:30:14
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "Radek B" <r...@k...chip.inv.pl> wrote in message

    > Najbliższy oddział Lucasa jest jakieś 100km w linii prostej od miejsca
    > gdzie mieszkam. A żeby założyć konto trzeba (niestety) pojawić się w
    > oddziale.

    A to ciekawe bo ja wszystko załatwiłem przez poczte i telefon.
    Nawet nie znam adresu najblizszej placówki Lukasa :-))

    BAH

  • 19. Data: 2002-02-01 07:41:35
    Temat: Re: mBANK kontra ... Lukas tandeta
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Artur K. napisał(a) w wiadomości: ...
    >"Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    >Co Lukas ma gorszego:
    >
    >- badziewny system informatyczny,
    >- token nie zawsze działa, (mi dali token, tydzień kombinowali, jak zrobić
    >abym miał dostęp do mojego konta via www, potem musiałem się pofatygować i
    >token wymienić)

    Sorry ale ze masz popsuty token to wyciagnac wniosek i ich systemie
    informatycznym to jest smieszne.
    System maja kulawy ale bez przesady.

    >- dostęp przez internet nie jest on-line (widać jaki był stan konta np. 5
    >godzin temu)

    Bzdura. Zrob przelew i od razu go widac, tylko trzeba dac aktualizuj.

    >- aktywacja karty (teoretycznie w ciągu 48 godzin, u mnie przynajmniej 60),

    Chyba jakis felerny jestes

    >- a najlepsza jest procedura zamknięcia konta (musisz iść do odziału po raz
    >pierwszy, zdac token, karty, ..., potem po tygodniu należy pójść po raz
    >drugi, aby zamknąć konto).

    Skad wiesz zamykales ?

  • 20. Data: 2002-02-01 07:42:36
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Marcin_S napisał(a) w wiadomości: ...

    >np token ..po co mi toto nosić 3a ....ja nei mam w mbanku i zyje ....

    No jasne rownie dobrze mozesz powiedziec po co mi pieniedze nosze baseballa
    :)
    ja tam wole token niz te swistki z tanami no i jest bezpieczniejszy