eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBANK kontra ... › Re: mBANK kontra ... Lukas tandeta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBANK kontra ... Lukas tandeta
    Date: Fri, 1 Feb 2002 08:41:35 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 49
    Message-ID: <a3dgq8$ie3$1@news.tpi.pl>
    References: <a3bi2j$8rt$1@news.tpi.pl> <a3bmbc$8bv$1@news.tpi.pl>
    <a3bpcd$35k$1@szmaragd.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: hades.pkp.com.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1012549256 18883 212.244.101.201 (1 Feb 2002 07:40:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Feb 2002 07:40:56 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.3110.5
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.3110.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:159176
    [ ukryj nagłówki ]


    Artur K. napisał(a) w wiadomości: ...
    >"Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    >news:a3bmbc$8bv$1@news.tpi.pl...
    >> Lucas. E-konto pro. Wszystko ma lepsze - i oprocentowanie, i token, i
    >> bezplatne wplaty na konto. Pokazcie co ma gorszego..?!
    >
    >Co Lukas ma gorszego:
    >
    >- badziewny system informatyczny,
    >- token nie zawsze działa, (mi dali token, tydzień kombinowali, jak zrobić
    >abym miał dostęp do mojego konta via www, potem musiałem się pofatygować i
    >token wymienić)

    Sorry ale ze masz popsuty token to wyciagnac wniosek i ich systemie
    informatycznym to jest smieszne.
    System maja kulawy ale bez przesady.

    >- dostęp przez internet nie jest on-line (widać jaki był stan konta np. 5
    >godzin temu)


    Bzdura. Zrob przelew i od razu go widac, tylko trzeba dac aktualizuj.

    >- aktywacja karty (teoretycznie w ciągu 48 godzin, u mnie przynajmniej 60),


    Chyba jakis felerny jestes

    >- a najlepsza jest procedura zamknięcia konta (musisz iść do odziału po raz
    >pierwszy, zdac token, karty, ..., potem po tygodniu należy pójść po raz
    >drugi, aby zamknąć konto).
    >
    Skad wiesz zamykales ?

    >Ale żeby nie było bez optymistycznego akcentu, to nie zamierzam na razie
    >zamykać konta w Lukas. Oni są tacy zabawni i nieporadni, jak jeszcze żaden
    >bank wobec mnie nie był. Nie miałem jeszcze takiego konta, w przypadku
    >którego w ciągu 3 tygodni (konto mam od 03.01.2002) miałbym tyle "przygód".
    >Zdążyłem już reklamować brak dostępu przez www, brak aktywacji karty w
    >regulaminowym czasie, niesprawność karty objawiającą się "niewidzeniem
    salda
    >na koncie" (to już była reklamacja oficjalna, faksem do Wrocławia, czekam
    na
    >odzew).
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1