  • 1. Data: 2003-08-21 13:32:55
    Temat: Re: ludzie z afryki mówią mi "pomóż mi zainwestować"
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Użytkownik news.gazeta.pl napisał:

> [...]
    > gotóffffki :)
    > - Otóz od bodajże dwóch lat w odstępach kilkumiesięczncych dostaję z ...
    > afryki listy anglojęzyczne od nieznanych mi osób mniej więcej takiej oto
    > treści;
    > Szanowny panie
    > ble ble
    > i dalej
    > - jestem synem nieżyjącego już niestety ministra (powiedzmy królestwa obojga
    > dwururek - czy, innej, tam Nigerii)*

    > [...] ale zastanawia mnie komu i po co chce się uprawiać taką zabawę ?

    http://nospam-pl.net/4-1-9.php

    Michał

  • 2. Data: 2003-08-21 13:38:56
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    http://nospam-pl.net/4-1-9.php

  • 3. Data: 2003-08-21 13:50:05
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "news.gazeta.pl" <w...@p...fmCUT_THIS> napisał w wiadomości
    > Ja wiem że to wszystko jest bzdura
    > ale zastanawia mnie komu i po co chce się uprawiać taką zabawę ?
    >
    > Czy ktoś może już spotkał się z czymś podobnym ?

    Dobrze,ze w to nie uwierzyles. Jakis czas temu byl duzy artykul na ten temat
    w Wyborczej. To jest rozsylane po calym swiecie. Dziala to tak,ze zeby
    otrzymac te skrzynie z dolarami musisz wplacic jakas sume za ich transport
    czy ochrone. Niestety sa ludzie, ktorzy wplacaja kase. W tym artukule z tego
    co pamietam byla mowa o jakims amerykaninie, ktory stracil pol miliona
    zielonych na tej zabawie.

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 4. Data: 2003-08-21 14:15:26
    Od: "RysioPysio" <r...@p...e-wro.pl>

> [...]
    > : afryki listy anglojęzyczne od nieznanych mi osób mniej więcej takiej oto
    [...] ciach:

    Ten sposób oszukiwania ludzi jest już uprawiany od 20 lat.
    W latach 80-tych przychodzily faxy. Teraz e-maile.
    Znane jako Nigerian 419 Scam.

    --
    pozdrawiam

    Rysiek

  • 5. Data: 2003-08-21 15:12:38
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

> [...]
    > ale zastanawia mnie komu i po co chce się uprawiać taką zabawę ?
    >
    > Czy ktoś może już spotkał się z czymś podobnym ?

    moj kolega kiedys odpowiedzial, oczywiscie dla zabawy (ze niby sie zgodzil i
    kogo ma zabic za te pieniadze). zabawa byla przednia

  • 6. Data: 2003-08-21 18:16:34
    Od: "news.gazeta.pl" <w...@p...fmCUT_THIS>

    No cóż ...

    Przeczytałem z dużą uwagą wszystkie posty, bo poprostu nie rozumiałem w jaki
    sposób ktoś, na czymś takim może zarobić.
    Dziękuję za komentarze i za linki.

    Swoją drogą, okazuje się, że granica ludzkiej naiwności leży gdzieś
    daleko... poza granicami rozsądku.
    Idąc kiedyś do domu na jednym z bloków przeczytałem graffiti
    << Niezgłębione są pokłady ludzkiej niekumacji>>
    wówczas nie dokońca byłem przekonany o słuszności tej tezy ( cokolwiek
    znaczy kolokwializn "niekumacja";)
    Teraz widzę, że jednak są one... niezgłębione (te pokłady :)

    Pozdrawiam całą grupę

    wylye

  • 7. Data: 2003-08-21 20:14:44
    Od: Piotr Rogacki <adres@jest_w.stopce.pl>

    On Thu, 21 Aug 2003 15:50:05 +0200, "Andriej Uljanow"
    <a...@p...fm> wrote:

    >Dobrze,ze w to nie uwierzyles. Jakis czas temu byl duzy artykul na ten temat
    >w Wyborczej. To jest rozsylane po calym swiecie. Dziala to tak,ze zeby

    Dokładnie chodzi o ten artykuł
    http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34471,1123543.html

    Pozdrawiam,
    --
    Piotr Rogacki, progacki[maupa]wi.ps.pl

  • 8. Data: 2003-08-21 21:02:36
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    news.gazeta.pl napisał:

    > Witam
    >
    > mam takie dziwne pytanie do szanownych speców od tej no.... jak jej tam ....
    > gotóffffki :)

    Chyba przy okazji artykułu w GW, czy w innym miejscu, podana była
    informacja, że naciągaczy też raz udało się naciągnąć - gościu im
    odpisał, że muszą mu przysłać jakąś małą sumę $, bo kasę ma, ale na
    koncie i bez wspomnianej wyżej sumy, nie może sie do nich dostać. To mu
    przystałali. :)

    Flyer

  • 9. Data: 2003-08-21 21:25:40
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    f...@p...gazeta.pl news:bi3c3d$7sj$1@nemesis.news.tpi.pl

    > odpisał, że muszą mu przysłać jakąś małą sumę $, bo kasę ma, ale na
    > koncie i bez wspomnianej wyżej sumy, nie może sie do nich dostać. To mu
    > przystałali. :)

    rotfl :))

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 10. Data: 2003-08-21 21:47:21
    Temat: ludzie z afryki mówią mi "pomóż mi zainwestować"
    Od: "news.gazeta.pl" <w...@p...fmCUT_THIS>

    Witam

[...]

    z poważaniem

    dla grupy

    wylye
    * wszystko w nawiasach to moje komentarze w których silę się na dowcip :)