  • 1. Data: 2003-08-21 10:23:45
    Temat: Jakie konto polecacie ??
    Od: "SaturnV" <n...@p...onet.pl>

    Witam

    Poszukuje konta w banku raczej "marmurkowym" ktore spelnialoby ponizsze
    zalozenia:

    -bezpłatny dostęp do konta przez intenet
    -bezpłatne przelewy przez internet
    -karta Maestro (nie chce VISA'y)
    -mozliwosc zmiany PINu karty
    -dzienny limit na karcie min 500 zl
    -brak prowizji od wyplat bezgotowkowych i gotowkowych w okreslonych
    bankomatach
    -darmowe wplaty i wyplaty w oddzialach banku oraz mozliwosc uzycia funkcji
    depozytowej bankomatu
    -bezplatny dostep do przynajmniej bankomatow Euronetu
    -dostep przez telefon
    -bezplatne lub bardzo tanie polaczenia z komorki (Era) do banku
    -zerowe oplaty za "funkcje stale": polecenie zaplaty i zlecenie stale
    -przelewy w odziale za max. 2, 3zl
    -comiesieczny papierkowy wyciag z konta przesylany do domu
    -mila obsluga w oddzialach (chodzi o traktowanie studentow), glownie Krakow
    -solidność banku
    -oplaty miesieczne za prowadzenie konta <= 10 zl
    -pelne odmiejscowienie rachunku
    -moje wplaty na konto to kredyt studencki oraz wplaty wlasne

    ... to jest prawie wszystko czego mi brakuje w PKO BP..z malymi wyjatkami,
    jestem skory zaplacic wiecej ale za mniejsze prowizje i wiekszy komfort
    obslugi niz czekanie w kolejce do banku, bankomatu po 10, 15 minut oraz do
    pani od rorow, ktora przeciez musi sobie porozmawiac o sprawach takich
    jak...ile sie sypie maki do ciasta...
    SaturnV

  • 2. Data: 2003-08-21 10:35:03
    Temat: Re: Jakie konto polecacie ??
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    SaturnV wrote:
> [...]
    > 10, 15 minut oraz do pani od rorow, ktora przeciez musi sobie
    > porozmawiac o sprawach takich jak...ile sie sypie maki do ciasta...

    Albo to warunki tylko pod jakis jeden bank, albo nie ma takiego banku :D
    Jesli to pierwsze sprawdz CitiBank.

  • 3. Data: 2003-08-21 11:15:44
    Od: "SaturnV" <n...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bi26v1$ier$1@news.onet.pl...

    > Albo to warunki tylko pod jakis jeden bank, albo nie ma takiego banku :D
    > Jesli to pierwsze sprawdz CitiBank.

    Sprawdzilem, dla mnie najlepsze jest Citikonto,
    Era ma podpisana umowe z nimi, ale oprocentowanie 0%.
    Jest tam cos takiego jak skarbonka (2,8%), czy jest to dobry sposob na
    oszczedzanie w koncie??
    Czy mozna spokojnie zalozyc u nich konto???

    Pozdrawiam
    SaturnV

  • 4. Data: 2003-08-24 18:51:57
    Temat: Odp: Jakie konto polecacie ??
    Od: "yoan" <y...@c...pl>

    zdecydowanie CitiBank, mam tam konto od 3 lat, jestem studentką korzystającą
    z opcji on-line, a jeśli trzeba się wubrać do oddziału to obsługa przeważnie
    profesjonalna i miła.

    pozdrawiam
    yoan

  • 5. Data: 2003-08-24 19:34:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    yoan wrote:
    > zdecydowanie CitiBank, mam tam konto od 3 lat, jestem studentką
    > korzystającą z opcji on-line, a jeśli trzeba się wubrać do oddziału
    > to obsługa przeważnie profesjonalna i miła.

    Place 8 zlotych za konto, mam tylko do dyspozycji plaska karte maestro i
    takie tam..
    No coz - mozna i tak

  • 6. Data: 2003-08-24 19:38:20
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

    > Place 8 zlotych za konto, mam tylko do dyspozycji plaska karte maestro i
    > takie tam..
    > No coz - mozna i tak

    MultiBank place 3zl prowadzenie konta, 2zl VE plaska. Czeste przerwy techniczne
    i nie mozna wtedy z kart kozystac ( w nocy pare razy sie zdarzylo ) Wyciagi
    platne i potwierdzenia przelewow platne. Visa Classic moze i wypukla, ale co mi
    to da jak debetowa. Debet do 300zl mnie nie ratuje w wiekszej potrzebie. Oba sa
    siebie warci.

  • 7. Data: 2003-08-24 19:51:26
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "kuba"
    > MultiBank (...) wyciagi platne

    już nie są płatne

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2003-08-24 20:29:13
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "kuba"
    >
    > już nie są płatne
    >
    > Bogdan B.

    zle sie wyrazilem - potwierdzenia przelewow. Mam za darmo z pieczatka +
    podpisem za darmo w oddziale. Mozna tez zamowic do domu listownie.

  • 9. Data: 2003-08-24 20:34:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    kuba wrote:
    > MultiBank place 3zl prowadzenie konta, 2zl VE plaska. Czeste przerwy
    > techniczne i nie mozna wtedy z kart kozystac ( w nocy pare razy sie
    > zdarzylo ) Wyciagi platne i potwierdzenia przelewow platne. Visa

    No popatrz. Ja korzystam caly czas - bo to moj glowny bank i jakos cholera
    nie mialem szczescia, zeby mi nie autoryzowal. a zakupy robie o roznych
    poznych porach - Tesco 24h czynny...
    BTW To kiedy ta ostatnia byla przerwa? ;)

    > Classic moze i wypukla, ale co mi to da jak debetowa. Debet do 300zl
    > mnie nie ratuje w wiekszej potrzebie. Oba sa siebie warci.

    To sobie bierzesz kredyt w koncie - popatrz na oprocenrtowanie, to sie milo
    zdziwisz
    Wycoagi jak ktos napisal - bezplatne ;)

    Wiem, ze to na zasadzie uderz w stol, no ale nie moglem sie powstrzymac :D

    Uwazam, ze zwykle konto w Citi jest dupne - a jak chce ich karte kredytowa
    (bo jest niezla i rozpoznawalna na calym swiecie) to nie musze konta u nich
    miec...
    No i zgodnie z zasada - nie wkladania jajek do jednego koszyka - warto miec
    wiecej kart/kont

  • 10. Data: 2003-08-24 20:41:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > zle sie wyrazilem - potwierdzenia przelewow. Mam za darmo z pieczatka
    > + podpisem za darmo w oddziale. Mozna tez zamowic do domu listownie.

    Co komu potrzebne.
    Nie ma i nie bedzie dla klienta masowego banku idealnego.
    Ja uwazam, ze w moim przypadku Citi jest kontem dupnym - mialem i wiem. Ale
    to jest moj przyklad.
    Dla autora watku - przy jego warunkach polecam Citi - bo spelnia (az za
    dobrze :) wszystkie warunki.
    Od banku oczekuja troche wiecej niz duzych oplat, plaskiej karty i darmowych
    przelewow (mam takie konto w Fortisie :D ale oni ratuja sie darmowymi
    wyplatami). Ja na przyklad przez kilka lat nie potrzebowalem pieczatki na
    przelewie (czasami, ale to byly nagle wypadki i z pewnoscia nie chcialoby mi
    sie albo czekac na przyjscie albo dralowac do oddzialu banku :D - wiec dla
    mnie ta opcja jest w tym momencie bezuzyteczna. (ale to dla mnie - dla
    innych jest bardzo potrzebna).
    Moze ROR w Citku bedzie lepszy za jakis czas - bo przeciez inwestowac maja w
    detal. Ogolnie jest dobry - ale sa lepsze - zwlaszcza za te cene.