  • 11. Data: 2003-08-21 21:53:02
    Temat: Re: ludzie z afryki mówią mi "pomóż mi zainwestować"
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

    > Chyba przy okazji artykułu w GW, czy w innym miejscu, podana była
    > informacja, że naciągaczy też raz udało się naciągnąć - gościu im
    > odpisał, że muszą mu przysłać jakąś małą sumę $, bo kasę ma, ale na
    > koncie i bez wspomnianej wyżej sumy, nie może sie do nich dostać. To mu
    > przystałali. :)

    Tia, chodziło niby o to żeby przysłali ~100$ zielonych żeby upewnić się,
    że niby konto poprawne, ostatecznie cos kolo 10$ wysłali mu, a on im
    odpisał że dziękuje bardzo i za te kapuchę wypije za ich zdrowie.
    Jakoś tak było to opisane, ale jak dla mnie malo wiarygodnie i nie
    wierzę że komukolwiek udało się w podobny sposób od nich kase
    wyciągnąc.

    axell