  • 1. Data: 2003-08-21 09:02:12
    Temat: Wygodniej i szybciej dla klientów Inteligo
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    http://prnews.pl/html.php/display?article=3095

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 2. Data: 2003-08-21 09:32:02
    Temat: Re: Wygodniej i szybciej dla klientów Inteligo
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > http://prnews.pl/html.php/display?article=3095

    "Od dzisiaj wszystkie przelewy i płatności w ramach kont Inteligo
    realizowane są błyskawicznie, a nie jak do tej pory w godzinach sesji Elixir."

    Czyzyby wreszcie ktos pomyslal i wpadl na to, ze np. stale
    zlecenie na inne konto w Inteligo mozna realizowac przez QucikMoney?
    Geniusze... :)

    Marcin

  • 3. Data: 2003-08-21 10:50:30
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Jackowski" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Czyzyby wreszcie ktos pomyslal i wpadl na to, ze np. stale
    > zlecenie na inne konto w Inteligo mozna realizowac przez QucikMoney?

    QuickMoney to tylko nazwa handlowa. Przelewy wewnątrz inteligo niegdy nie
    chodziły elixirem, tylko w czasie sesji elixiru.

    Przelewy i płatności z datą przyszłą i zlecenia stałe i tak będą chodzić
    tak, jak do tej pory - w godzinach sesji Elixir - takie informacje uzyskałem
    w inteligo.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 4. Data: 2003-08-21 11:15:45
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bi21qk$l1t$1@inews.gazeta.pl...
    > http://prnews.pl/html.php/display?article=3095

    w końcu :)
    być może nawet to konto Inteligo nada się do czegoś innego niż tylko do
    płatności w Internecie :))

    będzie można w końcu płacić on-line przelewem przy pomocy SMSa

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-08-21 11:27:46
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > QuickMoney to tylko nazwa handlowa. Przelewy wewnątrz inteligo niegdy nie
    > chodziły elixirem, tylko w czasie sesji elixiru.

    no nazwa handlowa na przelewy wewnetrzne chodzace "od razu"
    dlaczego mialyby isc elixirem?

    > Przelewy i płatności z datą przyszłą i zlecenia stałe i tak będą chodzić
    > tak, jak do tej pory - w godzinach sesji Elixir - takie informacje uzyskałem
    > w inteligo.

    no to o czym jest ta rewolucja?

    Marcin

  • 6. Data: 2003-08-21 12:32:50
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > http://prnews.pl/html.php/display?article=3095

    Rzucaja ochlap zeby sie czekanie na kredyty tak nie dluzylo...
    Chociaz z drugiej strony male a cieszy.
    Krzysztof

  • 7. Data: 2003-08-21 12:42:11
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > no nazwa handlowa na przelewy wewnetrzne chodzace "od razu"
    > dlaczego mialyby isc elixirem?

    Pisałem o zwykłych przelewach jednorazowych / płatnościach. One też nie
    chodziły Elixirem.

    > no to o czym jest ta rewolucja?

    Przeczytaj jeszcze raz co napisałem i porównaj z komunikatem. Akcentuję
    _z_datą_przyszłą_.

  • 8. Data: 2003-08-21 13:33:15
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Dario" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > byłoby wygodniej jak by przelew do zus kosztował jak pozostałe jeśli w
    > ogóle przelewy mają byc płatne

    Chciałeś powiedzieć 'taniej'...

  • 9. Data: 2003-08-21 13:35:41
    Od: "Dario" <a...@p...onet.pl>