  • 1. Data: 2006-07-01 21:40:11
    Temat: logowanie WAP BPH
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    Od jakiegos czasu nie moge wejsc do banku (Sezam BPH) przez WAP.
    Podaje CIF, haslo i wejdz.... i wyskakuje komunikat "sesja wygasła"
    Łącze sie przez WAP - GPRS, telefon poprawnei skonfigurowany bo zawsze
    dziłało....
    Może ktoś wie o co chodzi?

    JR

  • 2. Data: 2006-07-02 07:02:37
    Temat: Re: logowanie WAP BPH
    Od: Jarosław Badurek <j...@n...gazeta.pl>

    Dnia 01-07-2006 o 23:40:11 JerzyR <n...@d...pl> napisał:

> [...]
    > Podaje CIF, haslo i wejdz.... i wyskakuje komunikat "sesja wygas?a"
    > ??cze sie przez WAP - GPRS, telefon poprawnei skonfigurowany bo zawsze

    Też tak miałem i... przestałem używac :)

    Jarosław Badurek
    http://www.badurek.republika.pl

  • 3. Data: 2006-07-02 14:30:10
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    > Też tak miałem i... przestałem używac :)

    potrzebowałem sprawdzić saldo karty kredytowej w sklepie (aby nie
    przekroczyc limitu) i nie udało mi się ....

    JR

  • 4. Data: 2006-07-02 15:10:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    JerzyR napisał(a):
> [...]
    > Podaje CIF, haslo i wejdz.... i wyskakuje komunikat "sesja wygasła"
    > Łącze sie przez WAP - GPRS, telefon poprawnei skonfigurowany bo zawsze

    Czy nie zmieniałeś przypadkiem numeru telefonu czy sieci?

    M.

  • 5. Data: 2006-07-02 17:44:17
    Od: Jarosław Badurek <j...@n...gazeta.pl>

    Dnia 02-07-2006 o 16:30:10 JerzyR <n...@d...pl> napisał:

    > potrzebowa?em sprawdziae saldo karty kredytowej w sklepie (aby nie
    > przekroczyc limitu) i nie uda?o mi si? ....

    Chyba łatwiej zadzwonić na 0-126828482, o ile masz aktywny kanał
    telefoniczny.

  • 6. Data: 2006-07-02 19:35:05
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    > Chyba łatwiej zadzwonić na 0-126828482, o ile masz aktywny kanał
    > telefoniczny.

    nie mam

    JR

  • 7. Data: 2006-07-02 19:35:32
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    > Czy nie zmieniałeś przypadkiem numeru telefonu czy sieci?

    nie, tel. mam w ERA od wielu lat

    JR