  • 11. Data: 2005-09-19 20:16:54
    Temat: Re: kurier poszedł w długą, ale AlleKarta przyszła :)
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dgmvgp$2tn$1@news.onet.pl...
    > Nie wiem czy to jest dobrze bo jakbyś chciał przepisać numer konta do
    > internetu (dla wpłacanie przez kupujących) z karty i pomylisz się w
    > roztargnieniu przepisując zamiast tego numer karty to będzie kłopot.

    Proponuję ustawić przelew zdefiniowany z numerem konta BZWBK 24.pl, czyli
    defacto konta AlleKarty.

  • 12. Data: 2005-09-19 21:21:20
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Mon, 19 Sep 2005 20:45:47 +0200, S.T. napisal/a:

    > Sprawdziłem wszystkie jakie mam domu, nawet z Makro Selgrosa i Chipa ;-)
    > nie spotkałem żadnej małej literki, możliwe więc, że system jest na
    > to po prostu nieprzygotowany.
    Euro<25 Maestro z BZWBK:
    http://kartyonline.net/galeria_data/euro26_przod.jpg

    czy to o takie "małe litery" chodzi?
    --
    Krzysztof Lerski

  • 13. Data: 2005-09-20 07:27:31
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Euro<25 Maestro z BZWBK:
    > http://kartyonline.net/galeria_data/euro26_przod.jpg
    >
    > czy to o takie "małe litery" chodzi?

    Właśnie o te, których tam nie ma :)

  • 14. Data: 2005-09-20 07:59:21
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Szymon napisał(a):

    > Tak, u mnie pierwsze cyfry kierują przelew do oddziału BZ WBK w moim
    > mieście, podejrzewam, że u Ciebie w Twoim...

    Wydrukowali numer konta bez liczby kontrolnej???

    Pozdrawiam!

  • 15. Data: 2005-09-20 16:05:20
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Łukasz Cielecki" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wydrukowali numer konta bez liczby kontrolnej???

    pełne 26 cyfr

  • 16. Data: 2005-09-20 18:37:15
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Szymon napisał(a):

    > pełne 26 cyfr

    No to pierwsze 2 cyfry to jest liczba kontrolna, a nie wskaźnik na
    odddział (którym jest kolejnych osiem cyfr).

    Pozdrawiam!

  • 17. Data: 2005-09-20 19:09:43
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Druga przesyłka lisem zwykłym z Allekartą. Podoba mi się :)

    Moja też nie jest zła.
    Za to pomylili się w imieniu - zgubiła im się jedna litera...

    Raczej nie...

    m23m