  • 11. Data: 2010-05-02 08:39:31
    Temat: Re: ktos tu chcial greckie obligacje kupowac ?
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent zenek nadaje:
    > Moze ty nie pamietasz ale ja pamietam bo uwazalem na lekcjach
    > historii o czyms takim jak denominacja i inflacja.

    A pamiętasz jeszcze jaka waluta obowiązuje w Grecji?

  • 12. Data: 2010-05-02 08:43:57
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent zenek nadaje:

    > http://biznes.onet.pl/grecja-protestujacy-zaatakowal
    i-banki,18491,3218456,1,news-detal

    Grecka policja starła się z demonstrantami, którzy zaatakowali [...]
    instytucje finansowe w Salonikach, [a konkretnie były to] dwa bankomaty.

  • 13. Data: 2010-05-02 09:05:45
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    JanKo <b...@m...tu> dared to write:
    > Agent zenek nadaje:

    i-banki,18491,3218456

    > Grecka policja starła się z demonstrantami, którzy zaatakowali [...]
    > instytucje finansowe w Salonikach, [a konkretnie były to] dwa bankomaty.

    LOLLL. Wiadomości trzeba umieć czytać :)

  • 14. Data: 2010-05-02 10:09:57
    Od: "sam jestem" <j...@v...pl>

    > Strefa euro jest zbyt duża żeby upaść.
    > Bankructwo Grecji to byłoby domino, które położyłoby całą UE, a na
    > to nikt nie pozwoli.

    Czy nie twierdzono tak do samego końca w każdym z państw, gdzie
    pieniądz zamieniał się nagle w makulaturę?

    To, że Unia jest duża, i wszystkim się opłaca nie oznacza wcale, że i
    tak coś dużego nie może kiedyś się przewrócić. Zawsze jest ten
    pierwszy raz, zawsze jest coś dużego, i to się w głowie najpierw nie
    mieści, a później jednak legnie w guzach.

    A za lat XX będzie ArcyUnia Chin-Indii-i-Ameryk-Obu-Cudów-Pełna, i tam
    będzie się dyskutowało, że owa ArcyUniia CIiAOCP nie updnie, a UE
    upadła, bo to bylo coś-tam-coś-tam-na-takich-a-nie-innych-nogach.

    Zawsze kiedyś są te pierwsze razy, obojętnie jakim cudem by to coś co
    w końcu upadnie nie było.

    SJ

  • 15. Data: 2010-05-02 15:03:26
    Od: "Valdi" <v...@v...pl>

    "sam jestem" news:hrjj1h$661$1@news.onet.pl

    > Czy nie twierdzono tak do samego końca w każdym z państw, gdzie
    > pieniądz zamieniał się nagle w makulaturę?

    Polejcie mu! :)

> [...]
    > pierwszy raz, zawsze jest coś dużego, i to się w głowie najpierw nie
    > mieści, a później jednak legnie w guzach.

    Poraz kolejny - polejcie mu!
    Rzesza Adolfa miała istnieć tysiąc lat (na dobry początek) jak wiemy
    niewiele z planów pozostało.
    ZSRR miał trwać wiecznie, jak wiemy ambitne plany również poszły się stukać.
    Można by tu jeszcze wymieniać Cesartwo Rzymskie itp. które również
    "dupnęło".
    Z niebieskim kołhozem w gwiazdki będzie podobnie, nawet że wiele ludzi na
    dzień dzisiejszy nie dopuszcza do siebie świadomości, że "biurokratyczne
    mocarstwo" jest pełne analogii do ww. podmiotów, które już nie istnieją i z
    tym sztucznym tworem będzie podobnie.

    > Zawsze kiedyś są te pierwsze razy, obojętnie jakim cudem by to coś co
    > w końcu upadnie nie było.

    Upadek niebieskiego eurosojuza nie będzie pierwszym - inne "projekty", które
    wymieniłem powyżej przetarły jej szlak :)

  • 16. Data: 2010-05-02 16:29:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pyrtek" hrj8jh$8uj$...@n...onet.pl

    : Mylisz się i to bardzo. (Tak, zauważyłem smiley'a.) Czasy okradania
    : obywateli, to właśnie nasze czasy. I to w skali świata. Samo okradanie
    : rozwija się w najlepsze, staje się ważną dziedziną gospodarki, nauczaną
    : na studiach, wspieraną przez potężne korporacje i mocarstwa. Zmierzamy
    : do systemu niewolniczego - wtedy nie będzie okradania. Będzie eksploatacja.

    A jakieś umotywowanie Twego stanowiska? :)

    W Niemczech (tuż po II wojnie światowej) była chyba wymiana pieniędzy.
    Biedni zyskali, bogaci stracili, ale ocalono naród i państwo.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2010-05-02 16:37:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JanKo" hrje0h$o0m$...@i...gazeta.pl

    > Grecka policja starła się z demonstrantami, którzy zaatakowali
    > [...] instytucje finansowe w Salonikach, [a konkretnie były to]
    > dwa bankomaty.

    Które nie sypały dostatecznie małymi nominałami. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2010-05-02 19:09:49
    Od: "Rewol" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Valdi" <v...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Upadek niebieskiego eurosojuza nie będzie pierwszym - inne "projekty", które
    > wymieniłem powyżej przetarły jej szlak :)

    Projekt eurolandu jest skazany na sukces. Poczatki są zawsze trudne.
    To nie podoba się lokalnym kacykom, ktorzy chca miec monopol
    na wladze. Tym gorzej dla nich.
    Europa podzielona jest latwa do kontrolowania przez siły zewnętrzne.

  • 19. Data: 2010-05-02 19:32:27
    Od: "Erwinko" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Pyrtek" <u...@n...com> napisał w wiadomości

    Mylisz się i to bardzo. (Tak, zauważyłem smiley'a.) Czasy okradania
    obywateli, to właśnie nasze czasy. I to w skali świata. Samo okradanie
    rozwija się w najlepsze, ...........
    Tnx. Pzdr. Pyrtek
    ----
    A co ty uzywasz ? Widzę, że to nieźle działa ?
    Ile kosztuje ten srodek ? I gdzie go można dostać ?
    Minus jest taki, że uszkadza szare komórki.
    Może przestań już łykać ten spam :)))))

  • 20. Data: 2010-05-02 20:17:30
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Valdi <v...@v...pl> dared to write:
    > "sam jestem" news:hrjj1h$661$1@news.onet.pl

    /.../

    > Upadek niebieskiego eurosojuza nie będzie pierwszym - inne "projekty",
    > które wymieniłem powyżej przetarły jej szlak :)

    Padnie, ale jeszcze nie teraz - imperium jest jeszcze w fazie ekspansji. Upadek
    przyjdzie za 30-40 lat - albo jeszcze później, zależnie od tempa rozrastania się. Tak
    uczy historia - IMHO.