  • 1. Data: 2010-05-01 11:10:02
    Temat: Raporty BIK online w Meritum
    Od: Meehoo <m...@T...pl>

    Meritum wprowadzi usługę odpytania BIKu o raport na swój temat:
    http://samcik.blox.pl/2010/04/Nareszcie-bank-pomoze-
    zajrzec-do-BIK-u.html

    Ciekawe, czy taka usługa będzie się cieszyła popularnością. No i ile będzie
    kosztowała :-). Wiadomo, że raporty same w sobie kosztują (bo Meritum
    raczej nie będzie dawać tego co jest za darmo i brać za to kasy), więc
    ciekawe jak pazerni będą w banku na prowizję za raporty :-).
    Opcję w bankowości już widzę, ale 10 zł, które mam na koncie to za mało na
    raporcik :-).

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-01 15:02:39
    Temat: Re: Raporty BIK online w Meritum
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Meehoo" <m...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ciekawe jak pazerni będą w banku na prowizję za raporty :-).
    > Opcję w bankowości już widzę, ale 10 zł, które mam na koncie to za mało na

    Hm... raporty do ktorych bank ma dostep nie zawieraja az tylu danych ile
    widzi konsument (np. informacji o banku). Jesli ktos skorzysta w tej uslugi
    to da za darmo wglad do tych danych. Na ich podstawie bank bedzie mogl
    przygotowac lepsza oferte niz to co ma w dotychczasowym banku.
    Ja osobiscie wole zeby to BIK zaczal udostepniac elektroniczne wersje
    raportow. W chwili obecnej zmuszanie klienta do zamowienia raportu
    papierowego jest celowym utrudnianiem dostepu do danych przetwarzanych przez
    BIK.

    MK

  • 3. Data: 2010-05-01 18:37:47
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>