  • 1. Data: 2010-05-01 17:04:22
    Temat: Meritum - lokata negocjowana
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Meritum udostępnil funkcję lokaty negocjowanej
    w palecie "Wybierz lokatę",
    Nie jest możliwe styworzenie symulacji
    gdyż na koncie w Meritum musi byc conajmniej 10000 zł.
    Negocjacie odbywają sie z systemem lub z dilerem.
    Ciekawi mnie jakie oprocentowanie oferują
    dla kwot powyżej 10000 zł
    Bogdan

  • 2. Data: 2010-05-01 18:55:00
    Temat: Re: Meritum - lokata negocjowana
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Bogdan" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > gdyż na koncie w Meritum musi byc conajmniej 10000 zł.
    > Negocjacie odbywają sie z systemem lub z dilerem.
    > Ciekawi mnie jakie oprocentowanie oferują

    Nawet, jezeli lepiej niz lokata standardowa, to duzo gorzej niz netto z
    dzienna kapitalizacja. Cala 'zabawa' z lokatami negoc. moze ma znaczenie dla
    firm, ale nie dla osob fizycznych, bo po zaplacie daniny w postaci podatku
    nic nie zyskujemy.

  • 3. Data: 2010-05-01 19:13:16
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > gdyż na koncie w Meritum musi byc conajmniej 10000 zł.
    > Negocjacie odbywają sie z systemem lub z dilerem.
    > Ciekawi mnie jakie oprocentowanie oferują

    Generalnie ich pociagniecia sa jakos malo zrozumiale, oferuja konto z oproc.
    5.5% ale niestety bez dziennej kapitalizacji, co powoduje, ze oferta jest
    slaba i dotyczy salda na rach. powyzej 10tys. Liczylem na jakies konto
    typowo oszczednosciowe z dzienna kapitalizacja (po liftingu systemu), ale
    nic z tego, nie potrafia myslec i stworzyc produkt, na ktory bylby popyt. Z
    lokatami zeszli ponizej Opena i czekaja, az cala kasa stopniowo im odplynie,
    poczekamy pare miesiecy i zobaczymy.