  • 1. Data: 2005-08-10 07:25:26
    Temat: książeczka ozczędnościowa PKO
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Witam!

    Wiem, że ten temat był już poruszany na grupie, ale (przyznaję -
    pobieżne) przeszukanie archiwum niewiele mi dało. Stąd moje pytanie/
    prośba o odesłanie do jakiejś strony www albo właściwego wątku na
    którejś z grup dysk. Otóż w przepastnych szufladach znalazłem swoją
    starą książeczkę oszczędnościową PKO. Jest na niej pewna suma pieniędzy,
    która - jak sądzę - po denominacji nie jest już tak pokaźna ;-) Ale na
    wszelki wypadek wolę zapytać/ dowiedzieć się co z tą książeczką tak
    naprawdę mogę zrobić? A najważniejsze: czy zgromadzony na niej wkład
    jest jeszcze cokolwiek warty?

    --
    Z poważaniem
    PWZ

  • 2. Data: 2005-08-10 08:06:28
    Temat: Re: książeczka ozczędnościowa PKO
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    > prośba o odesłanie do jakiejś strony www albo właściwego wątku na

    a na co ci te watki i www, przechodzac obok banku, wstapisz i zlozyc z
    wnioskiem o wycene i dopisanie %%
    pracownik wyznaczy Ci termin i po sprawie

  • 3. Data: 2005-08-10 08:46:35
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Krab wrote:

    > a na co ci te watki i www, przechodzac obok banku, wstapisz i zlozyc z
    > wnioskiem o wycene i dopisanie %%
    > pracownik wyznaczy Ci termin i po sprawie

    Przed chwilą wróciłem z banku. Było szybciej niż myślałem. I powiem
    tylko tyle: likwidacja tej książeczki/ rachunku wyniosłaby więcej,
    aniżeli (zdenominowany "od ręki"), istniejący na niej wkład.
    Książeczka wraca do szuflady jako pamiątka po "starych, dobrych czasach
    PRLu", kiedy jednego dnia miałeś pieniądze, a drugiego już nic po nich
    nie zostawało.

    PWZ

  • 4. Data: 2005-08-10 09:42:54
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

> [...]
    > tylko tyle: likwidacja tej książeczki/ rachunku wyniosłaby więcej,
    > aniżeli (zdenominowany "od ręki"), istniejący na niej wkład.

    nie kapuje - zazadali jakiejs oplaty ?

  • 5. Data: 2005-08-10 10:37:22
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Krab wrote:

    > nie kapuje - zazadali jakiejs oplaty ?

    Tak. 3zł za likwiadację książeczki.

    PWZ

  • 6. Data: 2005-08-10 11:00:15
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2005 12:37:22 +0200, Piotr Zawadzki napisał(a):

    > Tak. 3zł za likwiadację książeczki.

    E to ja sie chyba przejde bo mam jeszcze 2 :) na jednej 400 tyś zł jeszcze
    sprzed denominacji (ostatnia wpłata w 1993) a na drugiej 13 zł z 1997 :)

    pozdrawiam,
    Adam

  • 7. Data: 2005-08-10 11:39:19
    Od: Pablo <t...@o...pl>

    A to nie kazali Ci jej zlikwidować?
    Ja już rok z okładem dostałem list że PKO się wycofuje z prowadzenia
    książeczek, i mam pół roku na likwidacje, później kasa przejdzie na
    nieoporcentowane konto.
    Zlikwidowałem o dziwo troche się tam uzbierało :)

  • 8. Data: 2005-08-10 12:25:03
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-08-10 12:37 Piotr Zawadzki napisał(a):

    > Tak. 3zł za likwiadację książeczki.

    U mnie było za darmo (likwidowałem miesiąc temu).
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 9. Data: 2005-08-10 16:22:59
    Od: bronek michalski <b...@g...com>

    Wojtek Szweicer wrote:

    > U mnie było za darmo (likwidowałem miesiąc temu).
    > w.

    U mnie też, ponadto z całkiem niewielkich sum (znalazłem 3 książeczki)
    uzbierało się "aż* 40zł, gruubo więcej niż suma w książeczkach po
    denominacji.

    --
    p.

    bronek

  • 10. Data: 2005-08-10 16:59:53
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Z Otchłani wyskoczył wredny demon, wcielił się w istotę znaną jako
    Pablo, która zaskrzeczała:
> [...]
    > nieoporcentowane konto.
    > Zlikwidowałem o dziwo troche się tam uzbierało :)

    A ja nie mogę swojej znaleźć. W banku powiedzieli mi po pokazaniu listu
    że razem z odsetkami dostanę prawie 500zł (książeczka z 1995, połowa
    sumy to odsetki) i trochę głupio się będę czul jak nie znajdę. :(

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8