  • 1. Data: 2005-08-10 08:14:15
    Temat: likwidacja konta
    Od: Liet <m...@a...ciachajto.pl>

    Witaj
    Wiem, ze bylo, przeguglalem ale nei znalazlem odpowiedzi na takie
    pytanie: po likwidacji konta ktos probuje przelac na nie pieniadze, co
    sie stanie z nimi? I czy nr zliwkidowanego konta nie wraca do puli
    wolnych nrow - czy ktos nie dostanie konta z takim nrem w przyszlosci?
    A liwkidacja czeka mnie w PKO SA;)
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2005-08-10 08:30:56
    Temat: Re: likwidacja konta
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Uzytkownik "Liet" <m...@a...ciachajto.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > sie stanie z nimi? I czy nr zliwkidowanego konta nie wraca do puli
    > wolnych nrow - czy ktos nie dostanie konta z takim nrem w przyszlosci?

    nie wiem jak w PKO SA ale w BZWBK to wyglada tak ze od dnia jak zlozysz
    wniosek o zamkniecie konta Bank prowadzi to konto jeszcze przez 6 tygodni,
    potem dopiero je zamyka. Jesli cos wplynie na to konto w ciagu tych 6
    tygodni to zostanie zaksiegowane, jesli pózniej to powinien byc zrobiony
    zwrot do nadawcy. Oczywiscie przez te 6 tygodni bank pobiera prowizje za
    prowadzenie konta :(