  • 1. Data: 2005-08-10 07:12:27
    Temat: BPH - problemy po zalogowaniu
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Od wczoraj muszę się logować po 5-6 razy - często po zalogowaniu zamiast
    normalnego panelu pojawia się komunikat "nie posiadasz uprawnień do wybranej
    funkcjonalności systemu"... Dzieje się tak na różnych kontach z różną
    częstotliwością. Człowiek na infolinii wiele mi nie pomógł...

    Czy ktoś też się ostatnio spotkał z tym "ficzerem"?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2005-08-10 07:31:02
    Temat: Re: BPH - problemy po zalogowaniu
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    > częstotliwością. Człowiek na infolinii wiele mi nie pomógł...
    >
    > Czy ktoś też się ostatnio spotkał z tym "ficzerem"?

    Nie. U mnie logowanie przebiega bez problemu

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098