  • Data: 2019-03-03 21:00:03
    Temat: Re: krolewny
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" q5f62s$ud$...@n...news.atman.pl

    > Postscriptum: Aby zabić/zamordować nudę, zmontowałem laptop F-S.

    Ofiara zemściła się -- dziś zmuszając mnie do dokończenia składania.
    Klej ponoć w 24 godziny po zmieszaniu osiąga swój szczyt wytrzymałości.

    > w dziurki; na dodatek z 4 nóżkami, nie z 5) a pokrywę z wyrwanymi
    > nakrętkami okleiłem (mam nadzieję, że nie skleiłem zawiasu -- że
    > jest nadal ruchomy) jakimś dziesięciominutowym klejem epoksydowym.

    Niestety popełniłem błąd -- wprawdzie funkcjonalność pozostałą, ale
    wygląd ucierpiał. Dziś rozklejenie raczej nie jest łatwe. Błąd swój
    postrzegłem wczoraj, gdy mogłem to rozkleić, ale uznałem, że lepiej
    tego już nie ruszać.

    Pokrywa jest sprawna, jeśli nie liczyć kamery, której nie
    sprawdziłem, choć podłączyłem.

    > Laptop (wraz z matrycą) jest sprawny, ale na razie pokrywa
    > (wraz z antenami WiFi) nie jest dotroczona do korpusu.

    Już zmontowałem wszystko z wyjątkiem telefonicznego modemu.
    (chyba nigdy go nie użyłem -- nawet nie wiem, czy był sprawny)
    Ktoś pamięta jeszcze dostępowy numer 0202122 TP SA?

    --