  • 11. Data: 2005-05-18 00:31:51
    Temat: Re: kredyty - zlote mysli, swiete zasady.
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 May 2005 00:58:51 +0200,
    osoba podpisana: tarpan <t...@i...pl>
    napisała:

    > Cytat z regulaminu:
    >
    > " W przypadku utraty lub przewidywanej - według oceny XYZQV banku - utraty
    > zdolności kredytobiorcy do spłaty zadłużenia (...) bank może wypowiedzieć
    > umowę w części dotyczącej warunków spłaty (...) a w przypadku, gdy kredyt
    > jest wypłacany w transzach - wstrzymać dalsze wypłaty kredytu."
    1. Taki zapis jest w większość umów kredytowych które czytałem
    2. Jak niby przed tym ochroni wzięcie kredytu "gdzies indziej" ?
    KJ

    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

  • 12. Data: 2005-05-18 06:17:48
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "tarpan" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zgadzam sie calkowicie, szczegolnie jesli chodzi o konsumpcje.
    > Natomiast mieszkanie to oprocz tego ze koniecznosc ;-) to jest to rowniez
    > inwestycja ...
    i tak i nie
    wartosc nieruchomosci bedzie rosnac ale nie wszystkich i nie wszedzie
    myslisz ze jakies familoki na przedmiesciach Zabrza beda rosly w cene ?

    PiotR