    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyty ze "stałym" oprocentowaniem?
    Date: Mon, 6 Dec 2021 19:43:50 +0100
    <61a6203e$0$539$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <61a62f97$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <61a64850$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <61a668ba$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <61a672c3$0$540$65785112@news.neostrada.pl> <socitm$688$1@dont-email.me>
    <61a9e85b$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <sogfj8$en7$1@dont-email.me>
    <61ae04bf$0$557$65785112@news.neostrada.pl>

    On 06.12.2021 13:40, Robert_DF wrote:

    > wyczuwam jakiś spisek, uważasz że banki są w jakiejś zmowie?

    Nie wiem czy są w zmowie czy nie, ale średnia jest wyciągana z ich
    deklaracji to wystarczy że kilka banków deklarowałoby wyżej - jak z
    pensjami dziesięciu robotników i dwóch dyrektorów.

    > a wibor dotyczy wszystkich w ten sam sposób

    Trafiasz w sedno. Wszystkich. A czy ja jestem bankiem że dotyczyć mnie
    ma wskaźnik oparty na transakcjach między bankami? Bank dostaje marżę,
    pieniądze pożyczył mi jednorazowo dawno temu. To jakie comiesięczne
    koszty pożyczenia dla mnie pieniędzy, ponosi aktualnie?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz