  • Data: 2021-12-07 13:02:07
    Temat: Re: kredyty ze "stałym" oprocentowaniem?
    Od: Robert_DF <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czy są w zmowie czy nie, ale średnia jest wyciągana z ich
    > deklaracji to wystarczy że kilka banków deklarowałoby wyżej - jak z
    > pensjami dziesięciu robotników i dwóch dyrektorów.

    to są spółki giełdowe, wystarczyłby cień podejrzenia i byłoby grubo...to
    nie markety budowlane i cena cementu

    > Trafiasz w sedno. Wszystkich. A czy ja jestem bankiem że dotyczyć mnie
    > ma wskaźnik oparty na transakcjach między bankami? Bank dostaje marżę,
    > pieniądze pożyczył mi jednorazowo dawno temu. To jakie comiesięczne
    > koszty pożyczenia dla mnie pieniędzy, ponosi aktualnie?

    stopa procentowa jest ZMIENNA i banki na bieżąco szacują koszt pieniądza
    czyli "płacisz" za pieniądz (pożyczony) aktualną stawkę, tym się różni
    stopa zmienna od stałej (jest również dostępna)

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje