  • Data: 2021-12-08 21:21:05
    Temat: Re: kredyty ze "stałym" oprocentowaniem?
    Od: Robert_DF <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No jak te szkoły dobre to prawie jak w USA.
    > Albo jak w DC - przez 7 lat jeździłem do roboty godzinę w jedną stronę - z osiedla
    na jednym końcu (choć jeszcze nie tak końcowym, na południe od ostatniego mostu na
    północ - od tamtej pory wybudowali jeszcze bastępny dalej na północ, lrawie pod
    oknami mojego poprzedniego mieszkania) na osiedle na drugim końcu - a tak krótko
    tylko dlatego, że dobre ponad połowę drogi metrem (chyba że te 45 minut to do granic
    3-city).
    > A na to lotnisko to dorobią hyporloop czy inny teleport?

    też kiedyś mieszkałem w DC i przejazd z jednej dzielnicy do drugiej
    (przez most) zajmował mi do 1,5h rano

    powrót około połowy tego jak zostałem dłużej w robocie (nie było sensu
    wracać wcześniej)

    wytrzymałem tak 4 lata, później zmieniłem robotę na inną i okazało się,
    że jest nas za dużo, a biuro za małe; na ochotnika zostałem pierwszym
    telepracownikiem, a skoro do biura jeździć nie musiałem (max 1x w
    miesiącu) to po co się katować i mieszkać w DC ;-)
    więc się wyniosłem i stolycę widuję zwykle raz w roku

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje