  • Data: 2021-12-03 18:27:47
    Temat: Re: kredyty ze "stałym" oprocentowaniem?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Jak każdy kredyt - ale mieszkać gdzieś trzeba, a swoje to lepiej niż
    > wynajmować - szczególnie jeśli rata i najem są porównywalne - przy
    > kredycie przepada część odsetkowa, ale kapitałowa (pomniejszona o
    > naturalne zużycie) pozostaje w kieszeni.

    Właśnie nie jak każdy kredyt, tylko jak taki ryzykowny kredyt.
    Zdaje się, że minimalna krajowa to jest teraz ze 4 kzł netto?
    Dwie osoby zarabiające minus koszty to jest znacznie więcej niż 1500 zł.
    Albo raczej może być - tylko trzeba mniej wydawać.

    Kredyt można rozciągnąć na dłuższy czas, systematycznie nadpłacając.
    To jest rozwiązanie nieryzykowane.

    Wiem, są sytuacje nietypowe, czwórka dzieci, niepełnosprawność, jasne.
    Ale ta "niepisana zasada" to nie powinna być żadna zasada, tylko ew.
    ostateczność.
    --
    Krzysztof Hałasa