    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Date: Thu, 1 Jun 2017 13:01:04 +0000 (UTC)
    <592d9189$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ogls9a$nfk$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <ogoh23$oq2$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <ogohb0$j32$1@node1.news.atman.pl> <ogokpm$ma7$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ogoo31$pv9$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ogotnp$vkt$1@node1.news.atman.pl>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Chwila moment.
    > napisałeś, że kredyt PLN nie jest do d... kiedy CHF spadłby o połowę.
    > Uzasadnij.
    > Ja tam bym wolał mieć o połowę mniej kapitału niż mieć 100%

    Patrzac w ten sposób to tak, ale w takim razie uczciwie byłoby zapytac
    kredytobiorców ktorych namawiało sie na franki: czy sa panstwo
    zainteresowani ryzykownym zakładem na franku... a nie gadac o kredycie
    hipotecznym.

    > W żadnym przypadku nie spotkałem sprzedawcy, który by zapewniał o
    > stałej cenie CHF. Ba, nawet mówił to, co tu jest powtarzane, że
    > wahania kursu są naturalną sprawą i że takie wahania należy przetrwać.
    > A teraz nagle wszyscy frankowicze chcą robić całkowitą spłatę.

    Mowili tez, ze dlatego wybrano franka ze to ryzyko praktycznie nie istnie i
    najwyzej zapłaci sie raz czy drugi 100zł wieksza rate.
    Tymczasem znajomi zeznaja ze według harmonogramu powinni dzis płacic rate w
    wysokosci ok 600zł a płacą 1300...

    > Mołbym się umówić z jakimś sprzedawcą, żeby zeznał iż miałem mieć %0,1
    > a niestety zostałem oszukany i w umowie mam WIBOR6m+ marża.
    > Muszę iść z tym do sądu.

    Ocywiście ze do sądu. A gdzie? Do monopolowego? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."