  • Data: 2017-06-01 18:26:31
    Temat: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > To jest oczywista bzdura dla kazdego kto ma choc odrobine oleju w
    > głowie -

    Dzięki za uznanie, ale niestety zdolność kredytowa zarówno w PLN, jak
    i w CHF (być może z pewnym współczynnikiem związanym z ryzykiem, ale to
    nie zmieniało diametralnie sytuacji) była (i jest) dokładnie tak liczona.

    Masz prawo oczywiście to oprotestować.

    > liczyc zdolnosc kredytowa na podstawie raty w danym momencie udzielajac
    > kredyt na 30 lat gdzie ta rata moze się diametralnei zmienic.
    > Zwykła machlojka obudowana niby rozsadnym algorytmem...

    A masz jakiś pomysł na lepszy algorytm? Krytykować jest łatwo.

    Ponadto, banki twierdzą, że "algorytm" był dobry, a dowodem na to są
    dobrze spłacane kredyty. Aczkolwiek może ostatnio nieco się pogorszyło,
    nie wiem czy z tego powodu.

    > Propnuje - wyjdz z domu, wejdz do pierwszej lepszej piaskownicy i tam sobie
    > takim protekcjonalnym tonem z dziecmi rozmawiaj.

    Tak przypuszczałem.
    Chwilowo nie mam wnuków, ale rozmów w piaskownicy w przyszłości też
    nie wykluczam.
    --
    Krzysztof Hałasa