  • Data: 2017-06-01 16:51:50
    Temat: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-06-01, s...@g...com <s...@g...com> wrote:

    [...]

    > A to inny aspekt.
    > Ja tylko zwracam uwage ze wesja w której frankowicze dostana ulge bo kurs opadnie
    jest mało realna. Bo nawet jak kurs spadnie to pewnie oprocentowanie wzrośnie...
    > Więc nie sądzę aby mozliwosc jaka wskazujesz sie zrealizowała.

    Wystarczy że wyjdziemy z recesji i np. ogłosimy (ponownie) chęć wejścia do strefy
    Euro.
    W końcu w 2011 mieliśmy być w strefie, wg zapowiedzi polityków z 2007 roku.
    Takie to nierealne? Ok w perspektywie najbliższych jeszcze 3 lat pewnie nie,
    a potem?

    > Co będzie w przyszłości to nikt nie wie.

    Dokładnie.

    > Za to wiemy co sie stało i wygląda to dosyć podejrzanie.

    Ani trochę. Wystarczy nie czytać teorii spiskowych.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com