    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Date: Thu, 1 Jun 2017 13:27:53 +0200
    <592d9189$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ogls9a$nfk$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <ogoh23$oq2$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <ogohb0$j32$1@node1.news.atman.pl> <ogokpm$ma7$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ogoo31$pv9$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 2017-06-01 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Ze wszystkich powodów wymienionych w dyskusji...
    > Od tego ze kredyt w pln jest chyba jednak troche mniej niebezpieczny po
    > fakt, ze z takim podejsciem to tylko dziedziczac mieszkanie moznaby
    > przeprowadzic sie na swoje.

    Chwila moment.
    napisałeś, że kredyt PLN nie jest do d... kiedy CHF spadłby o połowę.
    Uzasadnij.
    Ja tam bym wolał mieć o połowę mniej kapitału niż mieć 100%

    > Wracamy do punktu wyjscia wyjścia - czy bank jest odpowiedzialny za to co w
    > jego imieniu mowi sprzedawca czy nie jest odpowiedzialny a liczy sie tylko
    > to co na pismie.

    W żadnym przypadku nie spotkałem sprzedawcy, który by zapewniał o stałej
    cenie CHF. Ba, nawet mówił to, co tu jest powtarzane, że wahania kursu
    są naturalną sprawą i że takie wahania należy przetrwać.
    A teraz nagle wszyscy frankowicze chcą robić całkowitą spłatę.

    > Wydaje mi się, ze zgoda w tym temacie nastapiła juz dawno - jest
    > odpowiedzialny, tyle ze ciezar dowodowy lezy po stronie klienta i zapewnne
    > mało kto ma nagranie rozmowy.
    > Ale przeciez mamy tez zeznania sprzedawców...

    Mołbym się umówić z jakimś sprzedawcą, żeby zeznał iż miałem mieć %0,1 a
    niestety zostałem oszukany i w umowie mam WIBOR6m+ marża.
    Muszę iść z tym do sądu.

    --
    Pete